پوردستان:دکترین جدیدی را تعریف کرده ایم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ظهور چهره جدید از تهدیدات در منطقه تاکید کرد که برای مقابله با این تهدیدات تاکتیک ها و دکترین خاصی تعریف کرده ایم.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از    مشرق، امیر «احمدرضا پوردستان» روز سه شنبه در برنامه گفت و گوی تلویزیونی با عنوان 'صبح با خبر' که از شبکه خبر پخش می شد، این مطلب را اعلام کرد.

وی با اشاره به شکست های پی در پی آمریکا در عراق، سوریه و افغانستان گفت: آمریکا امروز راهبرد خود را تغییر داده و جنگ های نیابتی را در دستور کار خود قرار داده است و پژاک، داعش و النصره همگی به نیابت از این کشور فعالیت دارند بنابراین این چهره جدیدی از تهدیدات در منطقه ظهور کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: برای مقابله با این فضای جدید تاکتیک ها و دکترین خاص خود را تعریف و در حوزه دفاع زمینی با توجه به ظرفیت های موجود و قابلیت ها در صنعت دفاعی فاصله ایده تا محصول را کوتاه کرده ایم.

امیر پوردستان با اشاره به ماموریت های نیروهای سه گانه ارتش نقش این نیرو را محوری و تاثیر گذار عنوان کرد و از موفقیت های نیروی دریایی در همان 70 روز آغازین جنگ یاد کرد که کار دشمن را یکسره کردند.

وی ادامه داد، با وجود آن که در آغاز جنگ به جز نیروی دریایی کمک دیگری نداشتیم اما موفق شدیم تا ظرف 70 روزه نخست جنگ کار نیروی دریایی عراق را یکسره کنیم .

وی در بخشی دیگر از سخنانش درباره آموزش های دانشجویان دانشکده افسری امام علی (ع) تصریح کرد: تجارب پس از جنگ را در بسیاری از کتابها پیاده کردیم و آنها را به هنر آموزان نظامی آموزش دادیم هر چند از تجارب پیشکسوتان جنگ نیز در این عرصه بهره گرفتیم .

امیر پوردستان خاطر نشان کرد: از میان جوانان متدین و متعهد دانشجویانی را انتخاب می کنیم که قطعا وجود آنها در پیشبرد اهداف ارتش جمهوری اسلامی موثر است .

وی با بیان اینکه برخوردار از تجهیزات بومی هستیم، گفت علاوه بر این تجهیزات بنیه های اعتقادی و ایمانی حرف اول را در نبردها می زند و امروز دیگر برای پیروزی در جنگ ها تنها ابزار و تجهیزات کافی نیست بلکه نیروهای انسانی مومن می توانند در جنگ ها تاثیر گذار باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا