رونمایی جت آموزشی دو کابینه صاعقه در سال 94/ آخرین خبر از جنگنده قاهر 313

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین وزیر دفاع گفت: هواپیمای دوکابینه آموزشی صاعقه طبق زمان‌بندی در سال 94 رونمایی خواهد شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش خبرنگار   دفاع پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در نشست خبری در محل وزارت دفاع برنامه‌های این وزارتخانه را در هفته دفاع مقدس تشریح کرد.

امیر حاتمی با اشاره به رونمایی از پروژه‌های دفاعی تصریح کرد: تا امروز رونمایی از پروژه‌های هوایی موشکی و خودرویی قطعی شده است که در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی همایش "قافله خورشید" که طی آن فرماندهان دفاع مقدس از سطح گردان به بالا گرد هم می‌آیند، بیان کرد: این گردهمایی در همه استان‌های کشور و همچنین تهران برگزار می‌شود. در هر استان فرماندهان گردان به بالا و در استان تهران فرماندهان گردان استان و فرماندهان لشکر سراسر کشور حضور خواهند داشت.

جانشین وزیر دفاع اضافه کرد: در این برنامه که پنجم مهرماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود سرلشکر رشید و سرلشکر حسنی سعدی از معاونان ستاد کل نیروهای مسلح سخنرانی خواهند کرد.

حاتمی ادامه داد: همچنین سردار دهقان وزیر دفاع در روز جمعه پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استکبار سعی می‌کند با فشار و تحریم کشورهای مستقل، این کشورها به فناوری دست پیدا نکنند، اظهار کرد: کشورهای غربی برای رسیدن به این هدف دست به هر کاری از جمله ترور دانشمندان می‌زنند، اما امروز ما در هفته دفاع مقدس در جایگاهی قرار داریم که توانایی‌هایمان تحت تأثیر هیچ محدودیت و تحریمی قرار نمی‌گیرد.

جانشین وزیر دفاع با اشاره به رویکرد دوگانه استکبار جهانی در مقابله با تروریسم تصریح کرد: آن‌ها تا دیروز در سوریه به حمایت و تجهیز تروریست‌ها می‌پرداختند، اما به‌محض این‌که این گروه‌ها در عراق از خواسته‌های‌شان عدول کردند تلاش می‌کنند تا آن‌ها را از بین ببرند. این رفتار فریب‌کارانه را ما در دوران دفاع مقدس درک کردیم و امروز فریب آن را نخواهیم خورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا