فعالیت های قرآنی ارتش منشأ اثر و قابل توجه است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::دکتر لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس گفت: فعالیت های قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران منشأ اثر و قابل توجه است.

 

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان عالی رتبه نیروهای مسلح در محل مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دکتر لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس در این مراسم با اشاره به اینکه انس با قرآن و نشستن بر سر سفره قرآن کریم برای همه حافظان و قاریان و خدمتگزاران قرآنی ارزشمند بوده و از الطاف الهی می باشد؛ گفت: فعالیت های قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران منشأ اثر و قابل توجه است.

وی در ادامه با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی دشمن به طور آشکار در مقابل ما قرار داشت و نقشه های او قابل شناسایی و مقابله بود، گفت: امروز شناسایی نقشه ها و تاکتیک های دشمن در جبهه تهاجم فرهنگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار پیچیده بوده و با توجه به اینکه دشمن مرتب چهره عوض می کند، شناخت نقشه ها و فریب های او نیاز به برنامه ریزی گسترده و دقت زیادی دارد که تنها با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت می توان به این شناخت و معرفت رسید.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با جنگ نرم دشمن و ناتوی فرهنگی گفت:  در حال حاضر در زمینه مقابله با جنگ نرم فعالیت های بسیار خوبی هرچند پس از تاخیر زیاد در سطح کشور در حال انجام و پیگیری می باشد که یکی از مهمترین آنها ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان است.

دکتر افتخاری همچنین تصریح کرد: امروز دنیای استکبار در دفاع از حقوق زنان، کودکان و جوانان حرفهای زیبایی می زند و کنوانسیون های مختلفی در دفاع از حقوق آنها تشکیل می شود، اما در برابر مداخلات نظامی، جنایات تکفیری ها و ظلمی که علیه زنان و کودکان عراق و غزه و ... می شود چرا صدایی از این مجامع و کنوانسیونها به گوش نمی رسد و سکوت کرده اند؟!!

رئیس فراکسیون مجلس در ادامه افزود: اگر ما با ولایت باشیم و در مسیر قرآن کریم و اهل بیت حرکت نماییم، همانگونه که امام علی (ع) فرمودند نباید نگران دشمن باشیم، بلکه با برنامه ریزی مناسب و آگاه سازی جامعه اسلامی تمامی توطئه ها و نقشه های شوم دشمن را خنثی خواهیم ساخت.

گفتنی است،  در مراسم پایانی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ عزتی، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار بی غم، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش، سردار بختیاری، معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)،  حجت الاسلام والمسلمین واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین طالبی نیا، جانشین ستاد نماز جمعه تهران، معاون هماهنگ کننده سازمان حفظت و اطلاعات ارتش، رؤسا و معاونین فرهنگی ادارات عقیدتی سیاسی ارتش و... حضور داشتند.

گزارش تصویری روز اول

گزارش تصویری روز دوم

گزارش تصویری روزاختتامیه1

گزارش تصویری روزاختتامیه2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا