امیر اسماعیلی: راه اصلی ما قرآن است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: راه اصلی ما قرآن و نماز و توسل به اهل بیت در همه امور است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) سرتیپ فرزاد اسماعیلی با حضور در مرکز آموزش وظیفه و میدان تیر سمنان از این مرکز بازدید کرد و در جمع کارکنان وظیفه این یگان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در این مراسم اظهار داشت: راه اصلی ما قرآن، نماز، توسل به اهل بیت برای تقرب به خدا و تکامل و تعادل در همه امور است. این راه تجربه شده است و الگوی ما در این راه بزرگانی همچون رسول ا... و امامان معصوم هستند.

فرمانده قرارگاه پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) در ادامه به تأکید بر آینده نگری سربازان در دوران جوانی افزود: از هم اکنون مسئولیت آینده خودتان را در ذهنتان ترسیم کنید و برای آن خودتان را بسازید و آماده کنید، تا در آن زمان به صورت یک مدیر موفق انجام وظیفه کنید، از اکنون آینده را ببینید.

سرتیپ اسماعیلی گفت: همدردی و همدلی و همکاری در امور خیر و انسان دوستی یکی از رازهای موفقیت است و سرباز یعنی همدرد و همدل و همکار با امت شریف و آزاده و مسلمان ایران اسلامی و همه مستضعفین جهان و این بالاترین مقاماتی است که خدا به انسان عنایت می کند.

وی تصریح کرد: موفقیت به تنهایی به وجود نمی آید، موفقیت محصول کار دسته جمعی و اتحاد و انسجام و همدلی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا