ایران با برخورداری از ارتش و مردم ولایی هیچ‌گاه تسلیم مستکبران نمی‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه شهید نوژه همدان گفت: نیروهای مسلح ما نیروهای ولایی هستند که با حکم رهبری منصوب می‌شوند و برای حراست از اسلام و قرآن تلاش می‌کنند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس  ، آیت‌الله سید احمد خاتمی ضمن بیان نقش پایگاه شهید نوژه در طول هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نقش مؤثر خلبانان تیزپرواز این پایگاه در عملیات‌های دوران دفاع مقدس به‌خصوص عملیات مرصاد و منهدم کردن منافقین، هرگز از یادها نخواهد رفت.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به وجود نیروهای تکفیری داعش در منطقه و حمایت گسترده غرب و برخی کشورهای منطقه از این گروه گفت: داعش، ماحصل اسلام‌ستیزی غرب است که در جهت منافع استکبار و به خصوص رژیم غاصب صهیونیستی گام برمی‌دارد.

وی افزود: قطعاً این فتنه دامن‌گیر سران مرتجع عرب خواهد شد و آرامش را از آنان صلب خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان ضمن ولایی خواندن نیروهای مسلح کشورمان گفت: غرب باید بداند که با این ارتش و مردم ولایی، ایران هیچ گاه تسلیم خواسته‌های شیطانی مستکبران نخواهد شد.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورما اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، آماده ظهور حضرت حجت ابن الحسن (عج) هستند و از یاران واقعی آن حضرت خواهند بود.

قبل از شروع این مراسم، آیت‌الله خاتمی با حضور در جوار مرقد شهید گمنام این پایگاه، ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشت.

وی در پایان، از رمپ پروازی پایگاه شهید نوژه همدان بازدید کرد و از نزدیک در جریان آمادگی کامل این پایگاه برای پاسداری از آسمان میهن اسلامی ایران قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا