مرحله نهایی مسابقات قرآن خواهران شاغل ارتش برگزار می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::مدیر قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، از برگزاری مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل و خانواده کارکنان ارتش خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  ایرنا  ، حجت الاسلام والمسلمین «محمدطاهر محمدی پیام» گفت: این دوره از مسابقات به مدت سه روز از دوشنبه تا چهارشنبه 24 تا 26 شهریور ماه با حضور بیش از 330 نفر از منتخبان قرآنی در محل مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در مقطع خواهران شاغل در هشت رشته شامل قرائت ترتیل، حفظ 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء، 30 جزء، مفاهیم سطح 1( تا دیپلم) و 2 ( فوق دیپلم به بالا) و مسابقات خانواده های کارکنان ارتش نیز در بخش برادران و خواهران در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 3 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء، 30 جزء و مفاهیم مقطع همسران و فرزندان برگزار می شود.

محمدی پیام توضیح داد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات از صبح روز دو شنبه 24 شهریور ماه رقابت خود را با قضاوت داوران برجسته کشوری آغاز می کنند و پس از دو روز در صبح چهارشنبه 26 شهریور ماه در آیین پایانی این مسابقات از 123 نفر از برگزیدگان با حضور جمعی از مسوولان و فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح قدردانی خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا