برگزاری صبحگاه عمومی نیروی دریایی ارتش در آستانه هفته دفاع مقدس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::مراسم صبحگاه عمومی نیروی دریایی ارتش در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس صبح امروز - یکشنبه - در ستاد این نیرو برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در این آیین که یگان های نمونه نیروی دریایی ارتش حضور داشتند؛ امیر دریادار خادم بی غم، جانشین فرمانده این نیرو ضمن تأکید بر لزوم توجه به بزرگداشت سالروز ایام هفته دفاع مقدس گفت: نیروی دریایی ارتش همانند امروز که با حضور در آبهای آزاد و بین المللی افتخارات بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است؛ در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با حضور در عملیات های متعدد حماسه هایی عظیم خلق کرد.

 

امیر بی غم با بیان این که فرهنگ دفاع مقدس، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان درس هایی را به ما آموختند، اظهارداشت: اگر دفاع مقدس را تجربه نمی کردیم، هرگز دوست و دشمن را نمی شناختیم و به این درجه از افتخار در مجامع بین المللی نمی رسیدیم.

 

وی افزود: پرداختن به تاریخ دفاع مقدس و نقل خاطرات آن دوران نباید منحصر به هفته دفاع مقدس شود لذا یادآوری آن در هر روز ضروری است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به عزت، استقلال و آزادی کنونی کشور، آنها را مرهون جانفشانی و غیرت شهدا و ایثارگران عنوان کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا