تغییر آموزش‌های رزمی در دانشگاه افسری امام حسین(ع) بر اساس تئوری، تجربه و دانش روزارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استفاده از آموزش‌های رزمی و عملی در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) باید با تئوری ، تجربه و دانش روز تغییر کند و دانشجویان با تمامی علوم روز آشنا شده و تنها به یک آموزش تخصصی و خاص اکتفا نکنند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از دفاع پرس، مراسم شکرگزاری به میمنت حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در تالار اندیشه این دانشگاه برگزار شد.
 
سردار دریادار «مرتضی صفاری» فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) اظهار کرد: از سال ۱۳۸۷ تاکنون این توفیق نصیب این دانشگاه شده است تا همه‌ساله به مناسبت ایام سالروز آزادی خرمشهر، میزبان قدوم مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) باشیم.
 
وی افزود: به لطف خدا مراسم تحلیف دانش‌آموختگی و مراسم میثاق پاسداری به نحو شایسته‌ای برگزار و موجب لبخند رضایت بر چهره معظم له می‌شود.
 
در ادامه این برنامه امیر سرلشکر «حسین حسنی سعدی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: تفاوت‌های زیادی بین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با دیگر دانشگاه‌ها وجود دارد. مقام معظم رهبری انتظار دارند در این دانشگاه علم، ایمان، بصیرت و آموزش‌های انقلابی و نظامی سرلوحه کارها باشد و در این زمینه‌ها تلاش بیشتری شود.
 
وی اضافه کرد: دانشجویانی که وارد این دانشگاه می‌شوند باید در طول سه سال، ایمان، انضباط و آموزش‌های رزمی را به‌خوبی فراگیرند و در عمل و در مواقع حساس هم بتوانند با آمادگی لازم از آن استفاده کنند. این دانشگاه باید دانشجویانی تربیت کند که راه و رسم مدیر بودن را در عمل و تلفیقی از تئوری و تجربه را به کار گیرد.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: استفاده از آموزش‌های رزمی و عملی همراه با تجربه باید در این دانشگاه با تئوری و تجربه روز تغییر کند و دانشجویان با تمامی علوم روز آشنا شده و تنها به یک آموزش تخصصی و خاص اکتفا نکنند.
 
گفتنی است در این مراسم سرتیپ پاسدار اصلانی معاون اجرایی ستاد کل سپاه، حجت‌الاسلام شمس مسئول نمایندگی ولی فقیه در این دانشگاه و جمعی از امرا و سرداران ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا