آئین شکرانه سلامتی رهبر انقلاب در یگان‌های نیروی دریایی ارتش برگزار شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش ::آئین شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا با حضور کلیه کارکنان یگان‌های نیروی دریایی ارتش در سطح مناطق و پایگاه‌های این نیرو برگزار شد

 

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم  ، در یکی از این مراسم‌ها که در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد حجت‌الاسلام رضایی رئیس واحد روحانیت این نیرو، گفت: انسان‌ها به واسطه نعمت‌هایی که از جانب خداوند متعال به آنها ارزانی شده بایستی همواره شکرگزار درگاهش باشند و امروز هم خداوند دعای همه ملت شریف ایران و مسلمانان جهان را استجابت کرده و ولی نعمت‌مان در سلامت به سر می‌برند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیش از عمل جراحی، افزود: گرچه عمل جراحی معظم‌له عمل سختی نبود، اما این ذره‌ای از انگیزه همه شماها سربازان ولایت‌مدار نکاست و قطعاً دعاهای شما عزیزان مؤثر و کارگر افتاده است.

رضایی خاطرنشان کرد: همه ما به خاطر وجود مبارک چنین رهبر و پیشوایی همواره و مکرراً شاکر و سپاسگزار درگاه خداوند هستیم و این شکرگزاری را بر خود یک امر فرض و واجب می دانیم.

کارکنان نیروی دریایی ارتش در سایر مناطق و پایگاه‌ها نیز در مواردی مشابه اقدام به برپایی مراسم شکرانه سلامتی فرماندهی معظم کل قوا کردند.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا