دشمن معیار شناخت نیروهای مسلح ایران را دوران دفاع مقدس قرار داده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن برای شناخت و عملکرد نیروهای مسلح ما بسیار فعال بوده و با ارزیابی عملکرد ما در دوران دفاع مقدس معیار شناختش را دوران دفاع مقدس قرار داده است.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از    دفاع پرس، امیر سرتیپ «محمدحسن باقری» معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره همایش ممتازان نیروی زمینی ارتش گفت: همه کسانی که لباس مقدس سربازی را پوشیده‌اند ممتاز هستند اما شما ۳۱۳ نفری که انتخاب شده‌اید ممتازانی هستید که این انتخاب، مسئولیت شما را دو چندان کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ممتازشدن سخت و ممتاز ماندن سخت‌تر است، تصریح کرد: شما به عنوان افراد منتخب و ممتاز نیروی زمینی ارتش باید در سه حوزه توجه داشته باشید: اول حوزه اجتماعی که در این حوزه، دیگران و مسئولین، ما را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. دوم حوزه خانواده که در آن، خانواده، همسر، فرزندان و بستگان قضاوت کننده کار ما هستند و ما باید تلاش کنیم در این حوزه نمونه باشیم و سوم بندگی خداوند که بسیار مهم است و تقوای الهی و بندگی خداوند باید به‌عنوان ملاک و معیار ما در این حوزه باشد و ما به عنوان سربازان این مرز و بوم باید در این حوزه تمام وجود خودمان را در جهت بندگی خداوند قرار دهیم.

امیر سرتیپ باقری در ادامه نیروی انسانی را کلیدی‌ترین سرمایه هر سازمانی خواند و گفت: باید این سرمایه انسانی، شاخصه‌های الهی شناخت و معرفت به خداوند و بصیرت و ولایت مداری داشته باشد.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه، دشمن‌شناسی را یکی از ویژگی‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواند و تأکید کرد: دشمن برای شناخت و عملکرد نیروهای مسلح ما بسیار فعال بوده و با ارزیابی عملکرد ما در دوران دفاع مقدس معیار شناختش را دوران دفاع مقدس قرار داده است.

در این مراسم همچنین امیر سرتیپ فهمیده، معاون نیروی انسانی نیروی زمینی گزارشی از روند برگزاری این همایش ارائه کرد.
 
شایان ذکر است مراسم تقدیر از ممتازان نیروی زمینی به میزبانی قرارگاه شمال شرق ارتش در مشهد مقدس برگزار شد.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا