رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: کارکنان ارتش شکرگذار نعمت سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش :: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در جمع کارکنان این سازمان سخن می‌گفت، اظهار داشت: یکی از افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، خدمت در لوای ولایت فقیه و نایب برحق امام زمان (عج) امام خامنه ای عزیز است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از    خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در جمع کارکنان این سازمان در مرکز همایش های کوثر سخن می­گفت، اظهار داشت: یکی از افتخارات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، خدمت در لوای ولایت فقیه و نایب برحق امام زمان (عج) امام خامنه ای عزیز می باشد.

وی در ادامه و در پی عمل جراحی موفقیت آمیز معظم ­له افزود: با اعلام سلامتی و بهبودی رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از عمل، موجی از شادی و خوشحالی کارکنان ارتش و خانواده های ولایت مدار آنها را در برگرفت و با انجام مراسم خود جوش در مساجد و نمازخانه­ های یکان های آجا و منازل سازمانی خشنودی خود را با دعا و نیایش ابراز و سلامتی روز افزون ایشان را از خداوند متعال خواستار شدند.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین افزود: نعمت وجود فرمانده و رهبری حکیم و درایتمند که همچون ناخدایی کارکشته جمهوری اسلامی ایران را از تند باد های حوادث مصون داشته و باعث سربلندی، افتخار و عظمت ایران اسلامی در سرتاسر دنیا شده؛ همواره جای شکرگذاری دارد.

آل هاشم در پایان گفت: ان ­شاء لله سایه پر برکت امام خامنه ای تا ظهور حضرت مهدی (عج) بر سر این ملت قدرشناس و مومن مستدام باشد

 

لینک خبرگزاری تسنیم را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری فارس را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری جمهوری اسلامی را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه خبری تحلیلی عرش نیوز را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه اطلاع رسانی ارتش را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری نسیم  را اینجا کلیک کنید

لینک باشگاه خبرنگاران   را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه اطلاع رسانی صاعقه را اینجا کلیک کنید

لینک پایگاه خبری عقاب نیوز را اینجا کلیک کنید

لینک خبرگزاری دفاع مقدس را اینجا کلیک کنید

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا