آمریکا به خواست مردم یمن احترام بگذارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات یمن و رفتار آمریکایی‌ها: آمریکا از اقدامات دوگانه در یمن خودداری کند و به خواسته‌های مشروع مردم این کشور احترام بگذارد.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از دفاع پرس، سردار «سیدمسعود جزایری» معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در سخنانی پیرامون تحولات یمن و ضرورت هوشمندی ملت یمن در قبال توطئه‌های بلوک سلطه به‌ویژه آمریکا در قبال انقلاب و مردم این کشور، اظهار کرد: مردم یمن اجازه دخالت بیگانگان در مسائل داخلی کشورشان را به آمریکایی‌ها و ارتجاع عرب نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره از حق و خواسته‌های مشروع و قانونی ملت‌ها دفاع می‌کند، تاکید کرد: هرگونه برخورد خشونت‌آمیز با مردمی که بر خواسته‌های مشروع خود پای فشاری می‌کنند را محکوم می‌کنیم.

جزایری افزود: امروز امواج بیداری اسلامی فراگیر شده است و استکبار جهانی از طریق اقدامات خشونت‌آمیز، متوسل شدن به جنایت و تروریسم، اشغال کشورها، جنگ و خونریزی، کودتا و امثال آن قادر نیست برای درازمدت جلوی خواست مردم را بگیرد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با اشاره به ظرفیت‌سازی‌های دولت شرور و مزوّر آمریکا و حامیان منطقه‌ای و غربی آن برای مقابله با اسلام و ترویج تروریسم و خشونت در منطقه، تصریح کرد: افکار عمومی جهانیان می‌دانند که پدیده‌های همچون جبهه النصره و داعش و القاعده و سایر گروه‌های تروریستی منطقه مولود سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و هم‌پیمانان کاخ سفید هستند که با مأموریت بدنام کردن اسلام عزیز و مانع‌تراشی درراه روی آوردن مردم به اسلام ناب و اسلام‌هراسی و نیز تضعیف مقاومت منطقه به وجود آمده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی غزه نشان داد که مقاومت زنده، پویا و پرقدرت است و از اینگونه موانع مصنوعی عبور می‌کند.

جزایری با اشاره به وضعیت میدانی تحولات عراق و شکست‌های پیدرپی داعش در این کشور گفت: دوران حضور بعثی‌های وابسته به رژیم منفور گذشته عراق و جنایتکاران طرفدار صدام معدوم سپری شده است و مردم عراق اجازه قدرت‌گیری مجدد آن‌ها را نخواهند داد؛ زیرا به تلخی هم‌پیمانی داعش و بعث فرا روی مردم این کشور می‌باشد.

فرمانده قرارگاه جنگ نرم اظهار داشت: مردم سوریه و عراق ضربات سختی از تروریسم حاکم بر منطقه که با حمایت خارجی‌ها و ارتجاع صورت می‌گیرد را متحمل شده‌اند و در این رویارویی موجود باید به هر شکل ممکن تا آخرین نفس تروریست‌ها را نابود کنند.

جزایری در ادامه با اشاره به تلاش‌های مزورانه و شیطانی آمریکا در منطقه و حمایت‌های آشکار و پنهان از تروریست‌ها تصریح کرد: مردم بیدار و مقاوم سوریه و عراق باید به دشمنان خود به‌خصوص به آمریکایی‌ها تفهیم کنند که به کاخ سفید اجازه نمی‌دهند با دروغ و فریب‌کاری دست به ایجاد قطب‌بندی‌های جدید در کشور خود بزنند.

وی در پایان گفت: مردم عراق شامل مذاهب و فرقه و گروه‌ها و اقشار اعم از شیعه و سنی و کرد و ترکمن و سایرین با همه وجود طعم تلخ دخالت‌های آمریکا و انگلیس در کشورشان را در ذائقه دارند و باقی‌مانده‌های آمریکایی‌ها را از کشورشان بیرون خواهند کرد.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا