تدابیر رهبر معظم انقلاب نقشه‌های دشمن را ناکام گذاشت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش :: فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان، مهم ترین هدف سیاست های خصمانه خود را کشور و نظام جمهوری اسلامی قرار دادند ولی با هوشمندی و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نیل به اهداف خود ناکام ماندند.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش   به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در همایش تجلیل از ممتازین نزاجا در مشهد که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و روحانیون نیروی زمینی برگزار شد، افزود: مهم‌ترین هدف آمریکا و مستکبران از زمینه‌سازی حادثه 11 سپتامبر و لشکرکشی به عراق و افغانستان، کشور ما بود و آنها برای حمله به ایران زمینه‌سازی می‌کردند؛ ولی با رهبری‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح، به اهداف خود نرسیدند.

وی در ادامه گفت: دشمنان، مهم ترین هدف سیاست های خصمانه خود را کشور و نظام جمهوری اسلامی قرار دادند ولی با هوشمندی و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در نیل به اهداف خود ناکام ماندند.

امیر پوردستان افزود: مهم ترین تهدید امروز در منطقه و جهان، جنگ‌های نیابتی است و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با تجهیز گروه‌های تروریستی و تکفیری نظیر داعش، النصره و جند الشیطان از هیچ تلاشی برای ایجاد تفرقه در بین مسلمین شیعه و سنی دریغ نمی کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با بیان این که شغل نظامی‌گری سختی های خاص خود را دارد که ممکن است از چشم دیگران محفوظ بماند، ولی اجر آن در پیشگاه الهی محفوظ است، افزود: نیمی از عوامل نقش‌آفرین در کسب برتری‌های ممتازین نیروهای ارتش مدیون همکاری خانواده‌های آنان است.

در پایان این همایش 313 نفر از ممتازین یکان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش‌ها و رشته‌های گوناگون تجلیل شدند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا