رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا: وحدت در راس فرماندهی آجا با مسئولان نیروی زمینی برقرار است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

 

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا گفت: وحدت در راس فرماندهی آجا با مسئولان نیروی زمینی و کلیه پرسنل و نیروهای تحت امرشان برقرار است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در دوازدهمین دوره همایش کارکنان ممتاز نزاجا اظهار کرد: یکی از سنت‌های پروردگار حفظ اسرار، حفظ آبروی مؤمن و مدارا کردن با مردم و صبر در زمان جنگ و در برابر مسائل و مشکلات مادی زندگی بوده است.

وی افزود: خداوند منان از میان فرشتگان و از میان مردم رسولانی را برگزید و این رسولان از آلودگی، خصومت و خصوصیت بد به دورند و برگزیده قرآن کسی است که به اصلاح رسیده و در جهت رشد جامعه خود گام بر می‌دارد و باید خودش دارای ویژگی‌های خاصی باشد و این شخصیت‌ها از محیط تأثیر نمی‌گیرند، بلکه تأثیر گذار بر محیط هستند و برگزیدگان الهی نیز اینگونه بودند.

آل هاشم تصریح کرد: مهم ترین ملاک و ویژگی یک برگزیده و ممتاز علم اوست و در آیه شریفه پانزدهم از سوره مبارکه نمل نیز علم به عنوان یک حکومت سالم و نیرومند مطرح شده و نخبگانی که حکومت می‌کنند باید دارای این ویژگی باشند.

وی تأکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های ممتازین اطاعت خدا، امام زمان (عج) و  ولی فقیه بوده و باید بنده مستقیم خدا باشیم و در طریق حق گام برداریم.

رئیس سازمان عقدیتی سیاسی آجا خاطرنشان کرد: شکرگزاری، توبه و استغفار از جمله بارزترین ویژگی‌های برگزیدگان الهی بوده و وی همیشه یاد خدا را دارد و فرد برگزیده و ممتاز همیشه خودش را در محضر خدای متعال می‌بیند و سعی می‌کند که مرتکب خطا نشود و اگر هم شد به دنبال توبه است.

آل هاشم بیان کرد: از نخستین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون چنین صمیمیتی میان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات آجا برقرار بوده و همدلی خوبی در راس فرماندهی آجا با مسئولان نیروی زمینی و کلیه پرسنل و نیروهای تحت امرشان برقرار است.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا