نمایش‌های رزمی هفته دفاع مقدس در تمام استان‌ها اجرا می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال نیز رزمایش‌های استانی برقرار است و در هفته دفاع مقدس نمایش‌های رزمی در تمام استان‌ها اجرا می‌شود؛ البته بعضی شهرهای بزرگ به‌صورت مستقل و مبتکرانه برنامه‌هایی را در طول این مدت خواهند داشت.

 

سردار محمد رضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس با بیان این مطلب، درباره شعار هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد: شعار هفته دفاع امسال این فرمایش امام راحل است که جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت؛ موضوعی که امروز تحقق آن را بسیار ملموس می‌بینیم و درک می‌کنیم.

وی در خصوص مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس، گفت: مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس این است که اگر ایمان الهی، وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم، پیروزی قطعی از آن ما خواهد بود؛ حتی اگر تمام ابرقدرت‌ها مقابل ما صف‌آرایی کرده باشند.

سردار نقدی در ادامه به موضوع سرنگونی پهپاد جاسوسی رژیم اشغالگر قدس نیز اشاره و بیان کرد: به هرحال آنچه که ما به‌عنوان جهاد علمی در کشورمان به آن افتخار می‌کنیم جنبه‌های عملی آن را در عرصه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم؛ به عنوان مثال تفوق علمی کشورهای استکباری باعث شده بود تا سلاح‌های کشنده خود را علیه محرومین به‌کار گیرند، اما اکنون با جهاد علمی که بسیجیان کشورمان انجام دادند و با استفاده از سلاح علم، به پیروزی‌های شگرفی همچون سرنگون ساختن پهپادهای آمریکایی و صهیونیستی دست می‌یابیم.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با تأکید بر ضرورت مسلح شدن مردم کرانه باختری نیز گفت: مسلح شدن مردم کرانه باختری یعنی پیروزی قطعی مردم فلسطین؛ زیرا این منطقه بر تمامی نقاط استراتژیک رژیم اشغالگر قدس تسلط دارد؛ بنابراین مسلح شدن مردم کرانه باختری می‌تواند به‌طور کامل صحنه را تغییر داده و یک موازنه مثبت را شکل دهد و منجر به سقوط قطعی رژیم اشغالگر قدس شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما نسبت به تسلیح مردم کرانه باختری غفلت کردیم، اما مقام معظم رهبری ما را مدبرانه راهنمایی کردند و راه پیروزی نهایی مردم فلسطین و آزادی قدس را نشان دادند، بنابر این چنانچه ملتی با خدا باشد و ایمان الهی هم داشته باشد، حتی اگر هیچ چیزی نداشته باشد، پیروزی با او خواهد بود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا