هیچ سندی در مورد دفاع مقدس بدون تایید بنیاد سندیت ندارد / تاکید رهبری برجلوگیری از تحریف و فراموشی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پیروز واقعی دفاع مقدس مردم بودند و باید به آن بپردازیم که نقش هدایت مردم با هدایت رهبری و نقش امام بوده و نقش امام با رهنمودهایی که در دفاع مقدس داشتند راهبردی بوده است و واقعیت این است که به همه اقشار و سلایق بپردازی

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  باشگاه خبرنگاران، سردار  کارگر در نشست مشترک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با مدیران رسانه‌ها که صبح امروز در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد با تبریک ایام ولادت حضرت معصومه، هفته دولت و گرامی‌داشت شهادت سردار شهید ناصرکاظمی گفت: هفته دولت را باید به دولت و مردم تبریک گفت، زیرا دولت برآمده از رای ملت است.   
 
وی افزود: هیچ سندی در مورد دفاع مقدس بدون تایید این بنیاد سندیت ندارد و تمام کتاب‌های وزارت ارشاد به بنیاد می‌آید.
 
سردار کارگر، هم چنین با اشاره به تاسیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس افزود: در مورد موضوع مسئولیت حقوقی آثار تحریفی صورت بگیرد ، مسئولیت آن با ما است.
 
وی هم چنین با اشاره به پررنگ شدن نقش مردان و کم رنگ شدن نقش زنان در دفاع مقدس اذعان کرد: متاسفانه این یک اشکالی بوده که نشان می‌دهد دفاع مقدس را خیلی مردانه دیدیم و زن‌ها را ندیدیم.
 
سردار کارگر اظهار داشت: پیروز واقعی دفاع مقدس مردم بودند و باید به آن بپردازیم که نقش هدایت مردم با هدایت رهبری و نقش امام بوده و نقش امام با رهنمودهایی که در دفاع مقدس داشتند راهبردی بوده است و واقعیت این است که به همه اقشار و سلایق بپردازیم و باید به این صورت عنوان کنیم که دفاع مقدس را در خانواده‌ها و محلات و مردم برود و گرنه توفیق نخواهیم داشت.   
 
وی هم چنین افزود: اساسنامه بنیاد را رسانه‌ها چاپ کنند و کاری کنیم که اساسنامه‌ها مطالبه شود و بنیادی که توسط رهبری تاسیس شده و دنباله آن ستاد تبلیغاتی جنگ بوده بتواند عملکرد موثری داشته باشد.  

سردار کارگر خاطر‌نشان کرد: قبل از هفته دفاع مقدس رسانه‌ها را دعوت می کنیم و پیش‌بینی این است که به صورت فصلی جلساتی را برگزار کنیم که دفاع مقدس موجب وحدت ملی و دوستی و برادری است و می توانیم هر چه بیشتر از نظرات رسانه‌ها بهره‌مند شویم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا