5 راهبرد قرارگاه پدافند هوایی ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در آستانه ششمین سالروز این قرارگاه 5 راهبرد اصلی پدافند هوایی را تشریح کرد

 به گزارش   پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به شکست آمریکا در طبس، پیروزی ایران در دفاع مقدس و حماسه 9 دی گفت: همه اینها جزو افتخارات و داشته‌های ماست.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: ما وامدار خون شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان هستیم. همیشه پیروزی با مظلوم است و آسیبی که به مظلوم می‌رسد خواست خداست. از منظر دشمن این مشکلات آسیب است، اما از نظر ما نیست.

وی تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که به لباس سربازی در نظام جمهوری اسلامی ملبس هستیم. اگر افتخار سربازی امام راحل را نداشتیم امروز در زمان نایب بر حق حضرت مهدی(عج) این افتخار نصیب میا شده است.

اسماعیلی با اشاره به آمار سازمان ایکائو مبنی بر سه برابر شدن پروازها در آسمان ایران گفت: در طول 35 سال اخیر تهدیدات و تحرم های دشمن علیه خودشان شده است. امروز پروازهایی که بر فراز آسمان جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد از کشورهایی که ما را حتی برای سیم خاردار تحریم کرده بودند بیشتر شده است. کسانی که ما را تحریم کرده بودند امروز خود گرفتار تحریم شده‌اند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در تشریح راهبردهای این قرارگاه بیان کرد: تحرک در نیروی انسانی و در سیستم و همچنین انسجام و هماهنگی در داخل قرارگاه و هماهنگی با سایر نیروها همچون نیروی هوافضای سپاه، ارتش و شرکت هواپیمایی کشور از جمله دو راهبرد این قرارگاه است.

وی هوشمندی سامانه‌ها و نیروی انسانی و همچنین اقدام قاطع علیه دشمن را نیز دو راهبرد دیگر این قرارگاه دانست.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در تشریح پنجمین راهبرد این قرارگاه تصریح کرد: افزایش ارتباطات با کشورهای دوست آخرین راهبرد این قرارگاه است. اگر ما در بحث دفاع خود را تجهیز می‌کنیم کشورهای دوست نیز باید خودشان را تجهیز کنند. شعار انقلاب اسلامی این است که امنیت منطقه باید توسط خود کشورها برقرار شود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا