نعمت وجود حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري باعث حفظ انقلاب اسلامي ايران شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آيت الله خاتمي در جمع كاركنان و خانواده هاي قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص):

نعمت وجود حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري باعث حفظ انقلاب اسلامي ايران شد


  پایگاه مردمی ارتش ، آيت الله سيد احمد خاتمي، امام جمعه موقت تهران در شب وفات حضرت خديجه(س)با حضور درشهرك شهيد بهشتي قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبيا(ص)در جمع كاركنان و خانواده هاي اين قرارگاه به ايراد سخنراني پرداخت.

آيت الله خاتمي در اين مراسم ضمن عرض تسليت به مناسبت وفات حضرت خديجه(س)گفت: پيامبر بزرگوار اسلام(ص) در زمان وفات اين بانوي بزرگوار و خادم اسلام يك سال را اعلام عزا كردند. ايشان شخصيتي وفادار به پيامبر و خدمتگذار به اسلام بودند كه اجر اين وفاداري و خدمتگذاري هديه اي با عظمت چون فاطمه(س) از طرف خداوند به ايشان بود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مطرح شدن مسئله سبك زندگي ديني توسط مقام معظم رهبري اظهار داشت: حضرت آقا در اين مورد ارائه طرح بسيار بزرگي كردند چرا كه ما به توفيق الهي در تشكيل حكومت اسلامي موفق عمل كرديم و اين كار بسيار بزرگي بود. خروجي انقلاب ما يك انقلاب خالص و شفاف اسلامي است اما در مصر و ديگر كشورها نعمت وجود امام (ره)و مقام معظم رهبري را نداشتند و به چنين روزي افتادند.

آيت الله خاتمي تصريح كرد:اين كه مقام معظم رهبري فرمودند "سبك زندگي اسلامي"،ايشان دقيقاً هم درد و هم درمان را مطرح نمودند و در اين مورد هم صدا و سيما، هم روزنامه ها و خطبا بايد اين مسئله را تبيين كنند.

امام جمعه موقت تهران در پايان با اشاره به ويژگي هاي خانواده اسلامي گفت: خانواده اي اسلامي است كه دين در زندگي آن خانواده حاكم باشد. بايد خانه را خانه احترام به احكام ديني قرار داد و براي اين كار چند راه وجود دارد كه اولين آن حضور در جلسات ديني به عنوان يك ضرورت است نه يك تشريفات.دوم،استفاده از كالاهاي ديني و محصولات قرآني و ايجاد صفاي ديني در خانواده و سوم آشنايي با فرهنگ زندگي خانوادگي از طريق اشاعه فرهنگ مطالعه و آگاهي از حقوق زن و مرد و وظايف متقابل آنها و آموزش اين موارد مي باشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا