وزیر دفاع پیروزی بزرگ مقاومت را تبریک گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::وزیر دفاع در تماس‌های تلفنی جداگانه با رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس پیروزی بزرگ مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  دفاع پرس   ، سردار  حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در تماس های تلفنی جداگانه با رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس با تبریک پیروزی بزرگ مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: این پیروزی موجب عزت و افتخار برای جهان اسلام و همه کسانی است که در تحقق آن ایفای نقش کرده‌اند.


دهقان تاکید کرد: با همین عزم و اراده‌ای که در مقاومت 51 روزه ظهور و بروز یافت، مردم غزه قادر خواهند بود ویرانی های ناشی از تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی را هر چه سریع تر بازسازی و ترمیم کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این گفت و گوی تلفنی تصریح کرد: این مقاومت و پیروزی بزرگ نوید بخش تحقق آرمان ملت فلسطین و همه مسلمانان جهان یعنی آزادی قدس شریف و پاک شدن سرزمین فلسطین از لوث وجود صهیونیست های اشغالگر و جنایت کار است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس نیز، در این گفت و گوی تلفنی با تشکر و قدردانی ویژه از کمک‌ها و حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران که نقش مهمی در پیروزی های مردم فلسطین داشت، بر تداوم این حمایت ها و تلاش برای تقویت هرچه بیشتر جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند و این پیروزی را متعلق به همه مسلمانان جهان دانستند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا