شهید صیاد هراس به دل دشمن انداخته بود/ صیاد شیرازی رستم افسانه ای جنگ بود

 

امیر پوردستان در همایش هوانیروز:
 پایگاه مردمی ارتش-شهید صیاد هراس به دل دشمن انداخته بود/ صیاد شیرازی رستم افسانه ای جنگ بود
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دریایی ترین ولایتمدار به نام شهید بزرگوار صیاد شیرازی با دریای تخصص و کارایی بنام هوانیروز به هم پیوستند و حاصل و نتیجه آن دو لوءلوء شد که یکی اقتدار نظام جمهوری اسلامی و دیگری اضمحلال و شکست دشمنان بود.

به گزارش خبرنگار مهر امیر احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش شهید سپهبد صیاد شیرازی که امروز چهارشنبه در ستاد فرماندهی هواپیمایی ارتش برگزار شد گفت: فردوسی شاعر حماسه سرای ایرانی نقل می کند که جنگ بین ایران و توران بسیار طولانی شده بود که رستم بر اثر شدت شمشیرزنی جهت استراحت به پشت جبهه می آید.

وی افزود: زمانی که رستم در حال استراحت بود اشکبوس دلاور توران از مبارزان ایرانی هماورد طلب می کند و همه سرداران ایرانی را به هلاکت می رساند وقتی خبر به رستم رسید رستم از همان خیمه ای که در آن در حال استراحت بود تیری رها می کند که این تیر به سمت اشکبوس رفته و او را به هلاکت می رساند.

پوردستان ادامه داد: تورانیان وقتی متوجه این اتفاق می شوند می گویند اگر اینها چنین آدمهایی دارند ما باید نگران مرده ها نباشیم بلکه باید نگران زنده ها باشیم. شهید صیاد شیرازی یکی از این جمله مردان بود که هراس به دل دشمن انداخته بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه رستم یلی بود در سیستان که با قدرت قلم فردوسی به رستم دستان تبدیل شد افزود: شهید صیاد شیرازی با نفس گرم امام و شاگردی در مکتب ولایت به مالک اشتر نیروهای مسلح تبدیل شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری وصفی شبیه وصف حضرت علی نسبت به مالک را نسبت به صیاد داشتند و بعد شهادت شهید صیاد می فرمایند دلم برای صیادم تنگ شده و زمانی که در مقابل تابوت قرار می گیرند به رسم احترام تابوت را می بوسند ولی باز دل رهبر آرام نمی گیرد و اولین نفری است که بر سر قبر شهید صیاد حاضر می شوند.

پوردستان در ادامه سخنانش به ستایش و تجلیل از نیروهای هوانیروز پرداخت و گفت: بعد از پیروزی انقلاب  و اخراج مستشاران خارجی خیلی ها ادعا می کردند که مجموعه هوانیروز نمی تواند خود را جمع و جور کند ولی قهرمانان و خلبانان هوانیروز مانند پرندگان ابابیل بر دشمنان تاختند که نقطه عطف فعالیت های هوانیروز عملیات مرساد بود.

پوردستان گفت: دریایی ترین ولایتمدار به نام شهید بزرگوار صیاد شیرازی با دریای تخصص و کارایی بنام هوانیروز به هم پیوستند و حاصل و نتیجه آن دو لوءلوء شد که یکی اقتدار نظام جمهوری اسلامی و دیگری اضمحلال و شکست دشمنان بود.

همچنین در این مراسم از چهار کتاب فرشتگان آسمانی، نسیم رهایی، باد سرخ و نگاهی به گذشته ، حال و آینده هوانیروز رونمایی و از نویسندگان و دست اندرکاران این کار تقدیر و تشکر به عمل آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا