جت آموزشی نیروی هوایی ارتش بزودی رونمایی می‌شود

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع از رونمایی جت آموزشی نیروی هوایی ارتش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار گروه امنیتی دفاعی دفاع پرس، امیر «نصراله عزتی» معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در حاشیه مراسم ختم پدر شهیدان یاسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقتدار امروز دفاعی کشور محصول سال‌ها تلاش بی وقفه بخصوص بعد از جنگ تحمیلی می‌باشد که اکنون ما را به این سطح از آمادگی دفاعی رسانده است.

وی با اشاره به تلاش پژوهشگران صنایع دفاعی کشور گفت: در سال 86 زمانی که مقام معظم رهبری از وزارت دفاع بازدیدی طولانی به مدت 5 ساعت داشتند و کارکنان را مورد تشویق قرار دادند، همکاران ما از ایشان درخواست کردند که به یمن این حضور مبارک، روز 31 مرداد ماه را به عنوان روز صنعت دفاعی نامگذاری نمایند که ایشان نیز پذیرفتند.

امیر عزتی در خصوص برنامه فردا و رونمایی از چندین دستاورد وزات دفاع خاطرنشان کرد: فردا در حضور رئیس جمهور کشور از چند دستاورد وزارت دفاع رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اختیار نظامی می‌تواند پشتوانه مناسبی برای دولت و سیاسیون در عرصه بین المللی باشد، افزود: قدرت نظامی و دفاعی همانطور که می‌تواند برای دولت در صحنه بین المللی ایجاد قدرت و پرستیژ کند، در عرصه اقتصادی نیز می‌تواند موثر باشد.

امیر عزتی گفت: با همکاری وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح از این جت آموزشی بزودی پرده برداری می‌شود.

خاطرنشان می‌سازد در این مراسم امیر نصیر زاده معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش، امیر نصراله عزتی و حجت الاسلام آل هاشم حضور داشتند.

به گزارش دفاع پرس وزیر دفاع صبح امروز در نشست خبری از رونمایی 4 دستاورد جدید دفاعی با حضور رئیس جمهور خبر داد.

جت پیشرفته مافوق صوت ومادون صوت درنیروی هوایی

ساخت جت آموزشی پیشرفته مافوق صوت وجت آموزشی مادون صوت در نیروی هوایی ارتش،

تصویربرداران:رحیم محمودیان،علیرضامرادعلی بیگی،داریوش ملاکاظمی،فرهادحاجی پور،خلیل غریب نواز،احمدسعیدی،جلال شهرکی ،تحقیق:مصطفی اشرف نیا. تدوین:علیرضامرادعلی بیگی، مدیرتولید:حمیدتندرو، ناظر کیفی :احمد بختی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا