ارتش با تجهیز به سلاح‌های روز دنیا آمده پاسخگویی به تهدیدات است

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش و سایر نیروهای مسلح ایران با پشتیبانی عظیم مردمی و با مجهز بودن به سلاح‌های روز دنیا، آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدهای خارجی دشمنان است.
 
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» در یادواره شهدای گمنام شهرستان آمل که در تپه نورالشهدای روستای خشواش آمل برگزارشد، افزود: امروز احساس می‌کنیم با توجه به ظرفیت و قابلیتی که در ارتش و نیروهای مسلح وجود دارد، هیچ تهدیدی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد و اگر این اتفاق بیفتد، ما تهدیدکننده را پشیمان خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: یکی از وظایف ارتش، رصد مداوم تهدیدهاست و در این رابطه متناسب با تهدیدهایی که در زمین، هوا و دریا وجود دارد، ظرفیت‌های لازم برای مقابله را ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ پوردستان، دربخش دیگری از سخنان خود در این یادواره با بیان اینکه امروز تهدید و جنگ دشمنان علیه ایران فقط درگیری فیزیکی نیست، بلکه جنگ تبلیغاتی علیه مسلمانان است، اضافه کرد: چهره دشمن در جنگ امروز برای مقابله با ایمان جوانان و ضربه زدن به دین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که هوشیاری همه ملت در برابر این نوع تهدید‌ها ضروری است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه مقاومت و داشتن بصیرت مسلمانان جهان و اتحاد عملی در برابر فرقه‌های مختلف دشمنان باعث تضعیف گروه‌های تروریستی می‌شود، اضافه کرد: استکبار جهانی مطمئن باشد همین گروه‌هایی که از آنان حمایت می‌کند در ‌‌نهایت به جان آن‌ها خواهد افتاد و پیروزی مسلمانان خیلی دور نخواهد بود.

امیرسرتیپ پوردستان در پایان با تکریم و ارج نهادن به مقام والای شهدا به خصوص شهدای گمنام یادآورشد، امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت‌های تاثیرگذار در بخش‌های مختلف در منطقه تبدیل شده و همه تلاش‌های استکبار برای متوقف کردن قدرتمند شدن ایران در منطقه است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا