پیام تبریک فرمانده نیروی دریایی ارتش به جامعه پزشکی کشور

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، در پیامی این روز را به جامعه پزشکی کشور بویژه پزشکان خدوم و تلاشگر نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.
 
به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   دفاع پرس، امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، در پیامی این روز را به جامعه پزشکی کشور به‌ویژه پزشکان خدوم و تلاشگر نداجا تبریک گفت.

 امیر دریادار سیاری در بخشی از این پیام آورده است: طراوت زندگی به سلامتی و تندرستی است. این واژه به یاری باری‌تعالی توسط انسانهایی وارسته و عالم چون پزشکان، به همنوعان ارزانی می‌شود؛ پس درود و رحمت واسعه الهی بر پزشکان عزیز که همه عمر شریف خویش را در راه خدمت و درمان بشریت سپری می‌نماید و اسباب شفای دردمندان هستند. در روز پزشک و سالروز ولادت ابوعلی سینا طبیب شهیر ایرانی قدر می‌نهیم تلاش مؤمنانه و خدمت دلسوزانه جامعه محترم پزشکی نیروی دریایی را که به مهمترین رکن جامعه که همانا سلامتی است با جان و دل به انجام وظیفه شریف خدمت‌رسانی در امر خطیر، معنوی و انسانی پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان و بهبودی انسانها مشغولند.
 
وی همچنین در پایان این پیام تصریح کرده است: امیدوارم در سایه توجهات باریتعالی و عنایت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) و با تمسک و پیروی از نائب ایشان ولی‌امر مسلمین،  فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مد ظله العالی)  روز به روز بر توفیقات جامعه خدوم پزشکی نیروی دریایی ارتش در راه خدمت بیشتر و ارتقای سطح سلامت کارکنان و خانواده‌های محترم نیروی دریایی افزوده گردد. سلامتی و سعادت همه خدمتگزاران این عرصه را در جای‌جای مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی ازخداوند سبحان مسئلت دارم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
 
دریادار دکتر حبیب‌الله سیاری

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا