توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست/ امکان بازدید مجدد از پارچین وجود ندارد

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بین ایران و ۱+۵ گفت: در مذاکرات، بحث موشکی مطرح نبوده و نیست و هیچ‌گاه توان موشکی ایران موضوع مذاکره با هیچ‌کس نخواهد بود.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز شنبه در نشست خبری که به مناسبت ۳۱ مرداد سالروز صنعت دفاعی کشور برگزار شد، عملکرد و دستاوردهای این وزارتخانه را تشریح کرد.

وی در خصوص امکان بازدید بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سایت پارچین، اظهار کرد: آژانس بارها از پارچین بازدید و نمونه‌برداری کرده است.

دهقان با بیان اینکه در حال حاضر بازدید بازرسان از پارچین موضوعیت ندارد، تاکید کرد: ما اطلاعات دانشمندان دفاعی خود را به کسی نخواهیم داد و این موضوع از طرف ما پذیرفتنی نیست.

وزیر دفاع در ادامه از افتتاح نمایشگاه «جلوه‌های خودباوری و مدیریت جهادی» با حضور رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۴ محصول دفاعی در حوزه موشکی، هوایی و نقشه‌برداری رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته بین ایران و ۵+۱ خاطرنشان کرد: در مذاکرات، بحث موشکی مطرح نبوده و نیست و هیچ‌گاه توان موشکی ایران موضوع مذاکره با هیچ‌کس نخواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا