عجین شدن پدافندعامل و غیرعامل "بازدارندگی" را بالا می‌برد

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: اگر پدافندعامل و غیرعامل با هم عجین شوند، خیلی از مسائل پیشگیری شده و عنصر بازدارندگی بالا و کم هزینه خواهد بود.

 

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش   پس از امضای تفاهمنامه مشترک با سازمان پدافند غیر عامل کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعامل بین پدافند عامل و غیر عامل برای امروز نیست و سالیان قبل پدافند عامل و غیر عامل با هم جلو رفته‌اند و دفاع منسجمی را بوجود آوردند، گفت: پدافندعامل نیازمند پدافند غیر عامل است و در موضوع زیرساخت‌های مناطق هسته‌ای و امورات فرهنگی و آموزشی و حتی مردمی کردن دفاع پدافند غیر عامل عنصری مستحکم برای دفاع، پدافند عامل است و پدافند غیرعامل نیز عنصر محکمی برای پدافند غیر عامل کشور است.

 

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه پدافند عامل در اولویت است، گفت: پدافند غیرعامل بدون پدافند عامل یک دفاع منفعل و بدون پایدار و دست بسته است.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: پدافند عامل نیز بدون پدافند غیر عامل، دفاعی با ریسک بالا و نزدیک به خطر و صددرصد پرهزینه است اما اگر پدافندعامل و غیرعامل با هم عجین شوند، خیلی از مسائل پیشگیری شده و عنصر بازدارندگی بالا و کم هزینه خواهد بود.

 

امیر اسماعیلی در پایان گفت: ما این نوید را می‌دهیم که با تفاهم و همکاری‌های دفاع عامل و غیر عامل و بهره‌گیری از تدابیر حضرت آقا و با انسجام و همسویی ناکامی دشمنان را به ارمغان خواهیم آورد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا