خاطره امیر سرتیپ خرم‌طوسی از هنرمند شهید «محمد باقر روحی»

 ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::یادواره شهید شاخص سازمان بسیج هنرمندان «امیر حماسه و هنر» در دانشگاه صنعتی «نوشیروانی» بابل با حضور جانشین رییس ستاد مشترک ارتش برگزار شد.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از   خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، در این یادواره حسین قنادیان، رییس سازمان بسیج هنرمندان با بیان این مطلب که شهید روحی از شهدایی است که در عرصه جهاد و حماسه تلاش‌های زیادی داشته است، گفت: سازمان بسیج مستضعفین سال 1393 شهید هنرمند «محمد باقر روحی» را به عنوان شهید شاخص بسیج قشر هنرمندان معرفی کرد. باید یادآور بشوم که یکی از دلایل نامگذاری سال به نام شهدا زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ آن‌هاست است.

 

وی افزود: شهید روحی علاوه‌بر اینکه به دنبال هنر بود، می‌خواست تا روح خود را با هنرش سیقل دهد.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان خاطرنشان کرد: نام شهید در کوچه‌ها، خیابان‌ها و در ادارات و محل کار ما باعث برکت است، اما ما باید سعی کنیم مرام و اعتقاد شهید را در زندگی خودمان جاری کنیم.

 

همچنین در بخشی از این یادواره امیر سرتیپ رضا خرم طوسی، جانشین رییس ستاد مشترک ارتش و از همرزمان شهید روحی در سخنانی کوتاه خاطره‌ای از شهید «محمد باقر روحی» روایت کرد و گفت : شهید روحی چشمان نافذی داشت که با این چشمان نافذ در جنگ با صلابت حضور پیدا می‌کرد . شهید زمانی که در یک عملیات دستش مجروح شده بود، آن را بست و با همان حالت در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

 

در پایان این مراسم خانواده‌ شهدای شاخص بسیج هنرمندان بویژه شهید روحی و خانواند شهید «محمد علی معصومیان»، شاخص هنرمندان استان مازندران شهید «محمد علی معصومیان» با حضور فرماندهان سپاه و ارتش و همرزمان شهید تقدیر شدند.

 

انتهای پیام

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا