ارتش نقش مهمی در تأمین امنیت ملی ایفا کرده است/ آجا از سالم‌ترین دستگاه‌های کشور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش یکی از سالم‌ترین و کارآمدترین دستگاه‌های کشور است که نقش مهمی در بازدارندگی و تأمین امنیت و حفظ منافع ملی ایفا کرده است.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی در اولین جشنواره خانواده‌های موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی از یادگاران امام خمینی (ره) است که در طی 35 سال گذشته با رهنمودها و هدایت‌های رهبر انقلاب دستاوردها و ظرفیت‌های ارزشمندی کسب کرده است، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حمایت فرماندهی ارتش تلاش‌های فراوانی را داشته و با ارائه راهکارها به مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن پرداخته است.

وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حفظ و ارتقای قدرت معنوی و بینش عمیق سیاسی کارکنان خود، توان دفاعی کشور را در بخش فرهنگی مستحکم‌تر کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز به فضل الهی و در سایه رهنمودهای رهبر انقلاب ارتش یک سازمان نظامی مقتدر، متعهد و کارآمد است که ایمان و اعتقاد و بینش سیاسی از ویژگی کارکنان آن بوده و خواهد بود.

آل‌هاشم ارتش را از سالم‌ترین و کارآمدترین دستگاه‌های کشور عنوان کرد و گفت: امروز با افزایش توان دفاعی در همه حوزه‌ها، ارتش نقش مهمی در بازدارندگی و تأمین امنیت ملی و حفظ منافع ایفا کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه جنگ نرم مقدمه‌ای برای جنگ سخت است عنایت تصمیم‌گیرندگان سطوح عالی کشور را در توجه به امور فرهنگی به ویژه در نیروهای مسلح می‌طلبد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فرارسیدن هفته دولت خاطرنشان کرد: خوشبختانه در اولین لایحه بودجه دولت یازدهم، رویکرد مناسبی نسبت به بودجه دستگاه‌های نظامی اتخاذ شد و امروز عملکرد نهادهای فرهنگی نیروهای مسلح از جمله عقیدتی سیاسی ارتش قابل توجه است و انشاءالله با توجه بیشتر به دستاوردهای ارزشمند دیگری دست خواهد یافت.

انتهای پیام/

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا