آب‌اندازی زیردریایی «فاتح» در ۷ آذر/ حضور سی و یکمین ناوگروه نداجا در باب‌المندب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش از به آب انداختن زیردریایی فاتح در هفتم آذر سال جاری خبر داد.
 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه همایش تجلیل از خانواده‌های موفق ارتش، در جمع خبرنگاران، با اشاره به مراحل ساخت زیردریایی فاتح گفت: ان‌شاءالله این زیردریایی در روز نیروی دریایی به آب انداخته می‌شود.

وی تاکید کرد: امروز نیروی دریایی به توان راه‌اندازی خط تولید ناوشکن دست یافته است، پروژه ما که مخصوص ساخت ناوشکن است چندی پیش به فرمان رهبری آغاز به کار کرد و اکنون دستاوردهای جدیدتر و به‌روزی را در این پروژه شاهد هستیم. این درحالی است که ناوشکن سهند 30 درصد از جماران پیشرفته‌تر است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه به اهمیت منطقه خلیج عدن و باب‌المندب اشاره و تصریح کرد: امنیت این منطقه برای منافع جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و ما امنیت را در فاصله 3-4 هزار کیلومتری از کشور، برقرار کرده‌ایم.

امیر سیاری همچنین اظهار داشت: در این راستا سی و یکمین ناوگروه نیروی دریایی متشکل از ناوشکن بایندور و ناو بندرعباس اکنون در ورودی باب‌المندب حاضر است.

وی به اهمیت سواحل مکران نیز اشاره و تصریح کرد: صحبت رییس‌جمهور در مورد توسعه بندر جاسک، نشان می‌دهد که توسعه این سواحل مورد توجه است. اکنون در کارگروه توسعه سواحل مکران که به ریاست معاون اول رییس‌جمهور تشکیل می‌شود اقداماتی در زمینه پتروشیمی، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، ارتباطات، بهداشت و سایر زمینه‌ها انجام شده که امیدواریم هر چه زودتر شاهد توسعه و آبادانی این سواحل باشیم.

امیر سیاری در پاسخ به سؤال دیگری درباره اولین جشنواره خانواده‌های موفق ارتش گفت: این برنامه خوبی بود و از تدابیر مقام معظم رهبری بوده که در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشکده افسری در نوشهر سال گذشته فرمودند رزمنده‌ای موفق است و می‌تواند با تمام وجودش در عرصه رزم حضور داشته باشد و امنیت را برای کشور به ارمغان بیاورد که خانواده‌اش که پشت سر او هستند محکم بایستند و ایشان 50 درصد ارزش این کار را به خانواده‌ها دادند.

وی افزود: باید از هر خانواده ارتشی که نهایت سختی را پشت سر می‌گذارد تقدیر کرد.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا