برای توسعه کشور از نخبگان ارتش بهره خواهیم برد/ تعریف ردیف بودجه برای استعدادیابی در ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش:: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با اشاره به این که برای خانواده بزرگ ارتش ردیف بودجه‌ای را برای سال ۹۴ در جهت رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت این خانواده فعال در نظر می‌گیریم، گفت: برای توسعه کشور از نخبگان ارتش بهره خواهیم برد.
 
به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  دفاع پرس، «محمدباقر نوبخت» معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در اولین جشنواره خانواده‌های موفق ارتش در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، اظهار کرد: ان‌شاءالله در سال ۹۴ ردیف بودجه‌ای برای شناسایی و شکوفایی استعداد فرزندان ارتش در نظر می‌گیریم و برای نخستین بودجه مبلغی نمادین را در آن جا ثبت می‌کنیم.  
 
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با بیان این‌که از کمک خانواده بزرگ ارتش و نخبگان این جمع در تهیه برنامه ششم توسعه خوشحال هستم، تصریح کرد: در همه قسمت‌ها و بخش‌ها این خانواده بزرگ نفر و حرف برای گفتن دارد.

وی با اشاره به اینکه هرجا برای توسعه کشور از خانواده ارتش صاحب‌نظر و افتخار باشند ما باافتخار می‌پذیریم و اگر نیاز باشد زمینه‌های آن را فراهم می‌کنیم، تاکید کرد: کشور ما راهی ندارد جز این‌که در رتبه نخست منطقه قرار گیرد و ما رقبایی در منطقه داریم، لذا در این زمینه نیازمند بهره‌وری و پیشرفت هستیم. 
 
نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: در موضوع توسعه، علم، فناوری و فرهنگ، خانواده‌های ارتش نقش مهمی دارند و ما آمادگی داریم هر فرد از این خانواده بزرگ کمکی داشته باشد ما از این کمک‌ها استفاده می‌کنیم. 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا