ارتش جمهوری اسلامی گنجینه‌ای از تفکرات عالی و اندیشه‌های بزرگ است

 

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر فعالیت‌های رزمی و نظامی، گنجینه‌ای از تفکرات عالی و اندیشه‌های بزرگ در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و سایر مقولات است.

 

 در مراسم تجلیل از خانواده‌های موفق ارتش عنوان کرد: اجرای این برنامه در راستای شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و شکوفا شدن استعدادهای فرزندان و خانوادههای موفق ارتش جمهوری  اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیاری از فرزندان و خانواده‌های محترم ارتش در سطح کشور، در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی صاحب عناوین ملی و فراملی هستند، افزود: برگزاری این جشنواره ابتکار سازمان عقیدتی سیاسی در راستای شناسایی افرادی است که در خانواده‌های ارتش که مهد فرهنگ و اندیشه ناب اسلامی هستند، رشد یافتند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در ادامه گفت: در سطح کشور بسیاری از هنرمندان و فرهیختگان ارتشی را داریم که متأسفانه به دلیل عدم پوششش رسانه ای مناسب، کسی از آنان مطلع نیست.

واحدی در خصوص چرایی برپایی مراسم تجلیل از خانواده‌های موفق ارتش تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر فعالیت‌های رزمی و نظامی، گنجینه‌ای از تفکرات عالی و اندیشه‌های بزرگ در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و سایر مقولات است.

وی در پایان با بیان اینکه فعالیت‌های برتر ارتش در زمینههای علمی و فکری به ۴۵سال پیش بازمی‌گردد، بیان کرد: هنگامی که در مرکز اسناد آرشیو سازمان عقیدتی را بررسی می‌کردم مسائل مربوط به مدیریت زمان و ذهن که از روش‌های امروزی است را مشاهده کردم، که این بیانگر تفکرات برتر و رو به رشد ارتش از گذشته تاکنون است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا