اتصال تمامی مبادی مرتبط با فضای کشور به شبکه یکپارچه پدافند هوایی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه کوچکترین تحرکی از چشمان تیز بین قرارگاه پدافند هوایی دور نمی ماند، افزود: تمامی مبادی مرتبط با فضای جمهوری اسلامی ایران به شبکه یکپارچه پدافند هوایی متصل است.

 

 به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  دفاع پرس  ، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) پدافند هوایی را در مجموعه سیستم دفاعی کشور از اهمیت خاصی برخوردار دانست و گفت: پدافند هوایی یک موضوع کاملا دانش بنیان و تجهیز محور است که تکلنولوژی آن بسیار پیچیده می باشد و از مهمترین اهداف پدافند هوایی جلوگیری از غافلگیری در مواجهه با دشمن است.

سرتیپ صباحی فرد با اشاره به پوشش سراسری پدافند هوایی در کشور افزود: شاکله پدافند هوایی تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محدود به دفاع پدافند از پایگاه های نیروی هوایی و تعدادی از شهرهای مهم بود که با شروع جنگ تحمیلی و حملات همه جانبه دشمن به مراکز حساس و حیاتی کشور باعث شد پدافند هوایی روز به روز گسترش یابد تا جایی که امروز به بیشتر از 3600 نقطه گسترش یافته است.

جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی ادامه داد: در حال حاضر مبادی مرتبط با فضای جمهوری اسلامی ایران به شبکه یکپارچه پدافند هوایی متصل است و کوچکترین تحرکی از چشمان تیز بین قرارگاه پدافند هوایی دور نمی ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا