استخدام پزشک، کارشناس ارشد، کارشناس و کاردان در قرارگاه پدافند هوایی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش از استخدام پزشک، کارشناس ارشد، کارشناس و کاردان در این قرارگاه خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) این قرارگاه به منظور تأمین نیروی انسانی خود از بین دارندگان مدرک دکترای پزشکی به صورت کارمند علمی (پیمانی) و دارندگان مدارک کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در رشته های مورد نیاز به صورت نظامی و علمی (پیمانی) داوطلب می پذیرد.

بنابراین گزارش ثبت نام داوطلبان با مدرک کاردانی از متولدین 29/06/1368 به بعد، داوطلبان با مدرک کارشناسی از متولدین 29/06/66 به بعد، داوطلبان با مدرک کارشناسی ارشد از متولدین 29/06/64 به بعد و داوطلبان پزشک از متولدین 29/06/53 به بعد به عمل می آید که در صوررت انجام خدمت سربازی، مدت آن بر حداکثر سن آنان افزوده خواهد شد.

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اعلام کرد: شرایط عمومی و اختصاصی استخدام و آدرس محل ثبت نام و برگزاری آزمون و نحوه ثبت نام، مدارک مورد نیاز و سایر اطلاعات لازم در پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) جهت آگاهی علاقه مندان در دسترس می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا