پیکرخلبان هواپیمای ایران - 140 تشییع شد
تاريخ : 26 / 5 / 1393برچسب:, | 11:52 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::پیکرخلبان هواپیمای ایران - 140 در پایگاه هوایی سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی واقع در اصفهان تشییع شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، آیین تشییع پیکر«علی ایزدپناهی» خلبان هواپیمای «ایرانی - اوکراینی» ایران - 140 سپاهان ایر شرکت هسا که یکشنبه 19 مرداد در حوالی فرودگاه مهرآباد تهران سقوط کرد، با حضور مسوولان لشکری و کشوری استان اصفهان، کارکنان پایگاه هوایی اصفهان و خانواده های آنان برگزار شد.

در این مراسم، امیر سرتیپ دوم خلبان «محمد چیت فروش» مشاوره فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ایزد پناهی مغز متفکّر کارها و یکی از اسطوره های آموزش کشور بود؛ او بارها و بارها به عنوان استاد و معلّم نمونه از دست مقام معظّم رهبری جایزه گرفت. همه او را می شناسند. بسیاری از این جمعیّت به عشق برخورد و تدبیر علی ایزدپناهی آمده اند.

وی افزود: ایزدپناهی در خودکفایی نیکو تربیت شده بود، در تمام دوره ها و کلاس ها نفر اول بود و از ستوان دومی تا پایان دوران خدمت همیشه فرمانده و رییس بود و بارها در دفاع مقدّس در عملیات های مختلف شرکت کرد.

مشاور فرمانده نهاجا در ادامه به توصیف ویژگی های برجسته و فنی خلبان ایزدپناهی پرداخت وگفت: در بحث نشریّات و آموزش ایزدپناهی نفر اوّل بود، وی خلبانِ تست بود، خلبان تست یعنی دکتر و مغز متفکّر.

وی با بیان این مطلب که ایزدپناهی فردی خلاق و مورد قبول تمام اقشار نیروی هوایی بود، گفت: سعی کنیم راه چنین عزیزانی را ادامه دهیم و به خودمان افتخار کنیم که در این نظام امثال ایزدپناهی داشته ایم و همچنان نیز داریم.


پس از انجام تشریفات نظامی پیکر این خلبان از مقابل مرقد شهید گمنام پایگاه اصفهان تشییع و در باغ رضوان این شهر به خاک سپرده شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا