ایمان، توکل و قدرت فرماندهی شهید صیاد در مدیریت شرایط بحران

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش-فرزند شهید صیاد شیرازی با اشاره به اینکه مجموعه هوانیروز از بدو تاسیس و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس و بعد از آن نقش ارزشمندی داشته است، گفت: ایمان، توکل و قدرت فرماندهی صیاد شیرازی در مدیریت شرایط بحرانی مثال زدنی است.

 پایگاه مردمی ارتش-به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، مهدی صیاد شیرازی در همایش شهید صیاد شیرازی و هوانیروز با ذکر خاطره ای اظهار داشت: در نوجوانی من و در یک سفر پدر بزرگوار از ما خواستند تا با هیئت معارف جنگ به کردستان برویم خاطرات دفاع مقدس را به صورت صوتی و تصویری ثبت و ضبط کنیم.

وی افزود: ما سوار هلی‌کوپتر شدیم از خصوصیات پدر مسلط بودن به مناطق کردستان و مناطق جنگی و قدرت فرماندهی ایشان بود و گاهی برادران هوانیروز و خلبانان را هدایت می‌کردند که به خاطر تجربه 8 سال دفاع مقدس و تعاملات و ارتباطات با برادران هوانیروز بود.

مهدی صیاد شیرازی تصریح کرد: نزدیک زمان مغرب و عشا و غروب آفتاب بود و همزمان خلبان به پدر بزرگوار ما گفت که سوخت هلی‌کوپتر در حال تمام شدن است و یک وضعیت ویژه به وجود آمد و خلبان از پدرم درخواست کرد که در همین مناطق کوهپایه ای کردستان بنشینیم.

وی افزود: پدر بزرگوار گفتند ما حتما باید موقع نماز در مقصد باشیم و شما توکلت به خدا باشد و خلبان هم گفت" انشاء الله با همین شرایط اضطراری به مقصد می‌رسیم".

مهدی صیاد شیرازی تصریح کرد: در یک شرایط بحرانی با آرامش نزدیک اذان مغرب به مقصد رسیدیم و هم به نماز رسیده و هم در یک شرایط بحرانی در محل مذکور فرود آمدیم که نشان از ایمان و توکل و قدرت فرماندهی پدر بزرگوار در مدیریت شرایط بحرانی داشت.

وی اظهار داشت: مجموعه هوانیروز از بدو تاسیس و بعد از انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و پس از آن در کشور نقش ارزشمندی داشته و دارای خاطرات گسترده ای است و شهدای بزرگواری مانند شهید شیرودی و شهید کشوری از جمله مهم‌ترین افراد این مجموعه بوده‌اند.

مهدی صیاد شیرازی افزود: خاطرات عزیزان هوانیروز در مجموعه معارف جنگ تبدیل به کتاب می‌شود و در گروه پژوهشی شهید صیاد شیرازی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: یکی از نکته های مهم معنویت هوانیروز به عنوان یکی از الگوهای ویژه است که در ولایتمداری، ایمان، تقوا، توان عملیات، استراتژی‌های هوایی، دفاع از حریم هوایی کشور و مانورهایی که دارند الگو هستند.

مهدی صیاد شیرازی اظهار داشت: افراد هوانیروز در کمک به سیل زدگان نقش پشتیبانی و حفظ امنیت کشور وارد میدان شده‌اند که الحمدالله این زحمات تا به امروز ادامه داشته است.

وی اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرفت‌های مادی و معنوی هوانیروز  با برنامه ریزی مسئولان زیربط ادامه یابد و ان شاء الله در آینده این مجموعه مایه افتخار بیشتر باشد.

مهدی صیاد شیرازی خاطر نشان کرد: توجه به ولایتمداری و خشنودی خدا، امام زمان و مقام معظم رهبری باید برای هوانیروز مورد توجه قرار گرفته تا بهره کافی و پیشرفت در صحنه های نظام و انقلاب ادامه یابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا