حجت‌الاسلام والمسلمین وفا: امام خمینی(ره) با اعتقاد راسخ به خدا ابهت غرب و شرق را شکست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با حضور در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق در سخنانی گفت: امام راحل با اعتقاد راسخ به خدا ابهت شرق و غرب را شکست.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، "حجت‌الاسلام والمسلمین وفا" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با حضور در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق در سخنانی گفت: اعتقاد راسخ به خدا ابهت شرق و غرب را شکست.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین وفا با اشاره به حدیث پیامبر اعظم(ص) مبنی بر قداست سه چیز نزد خداوند گفت: قرآن، کعبه و اهل بیت نزد خدا قداست دارند. قرآن بصیرت است و خدا به واسطه قران به مؤمن بصیرت می‌دهد بدین معنی که از راه دل به بهشت، جهنم، قیامت و حساب ایمان می‌آورد.
 
وی اظهار داشت: گستردگی کلاس‌های قرآن در سطح نیروی زمینی ارتش ستودنی است و این از نعمات الهی است که خداوند به ما عنایت فرموده است.
 
 حجت‌الاسلام والمسلمین وفا شناخت قرآن را بدون شناخت اهل بیت(ع) باعث گمراهی دانسته و گفت: اگر کسی قرآن را خودش تفسیر کند گمراه خواهد شد لذا لازم است قرآن و اهل بیت را در کنار هم داشته باشیم.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه گفت: حضرت امام خمینی(ره) با اعتقاد راسخ به خدا ابهت شرق و غرب را شکست.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین وفا در ادامه افزود: اکنون نیز این عزت و صلابت را در چهره نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری(حفظه الله) مشاهده می‌کنیم که مصمم و با اقتدار جلو یاوه گویی مستکبران و رژیم صهیونیستی ایستاده است.

وی این اقتدار و صلابت را نشأت گرفته از اتکاء به قدرت لایزال الهی و داشتن سربازان پا در رکاب و مصمم دانسته و گفت: این‌ها نعمت‌هایی است که ما باید قدر آن‌ها را دانسته و از آن محافظت نماییم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا