فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره): نیروی دریایی از توانمندی های علمی و دفاعی بالایی برخور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) به توان بالای دانشگاه در تربیت نیروی انسانی و در تامین بخشی از صنایع دفاعی، نظامی وغیرنظامی اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی ارتش با توانمندی بالای علمی و دفاعی، در زمینه تامین امکانات و تجهیزات به مرز خودکفایی رسیده است.

امیردریاداردوم ˈ خرداد حکیمی ˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،یکی ازعلت های اساسی موفقیت نیروی دریایی را تاسیس سازمان صنایع دریایی در وزارت دفاع ازسوی امام راحل (ره) دانست و گفت: امروز نیروی دریایی ارتش با ساخت کارخانه های نظامی و صنایع دفاعی در حوزه دریای خزر و خلیج فارس به موفقیت های چشمگیری دست یافته است.
امیردریاداردوم حکیمی افزود: درحال حاضر دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) با برخورداری از امکاناتی نظیر آزمایشگاه، مجموعه ورزشی، تفریحی و بخش های دیگر، همکاری مطلوبی با سایر دانشگاه های مازندران به ویژه غرب استان دارد.
وی افزود: هم اکنون دانشگاه در پنج رشته دوره کارشناسی و دو رشته کارشناسی ارشد از جمله مهندسی مکانیک، برق الکترونیک، ناوبری و فرماندهی، رسته تفنگنداری، مدیریت بازرگانی و کمیسیردریایی و معماری کشتی از طریق کنکورسراسری دانشجو می پذیرد.
وی همچنین به همکاری این دانشگاه در حوزه صنعت با صنایع کشور اشاره کرد و ادامه داد: هم افزایی در خصوص مبادلات صنعتی ازسوی مسوولان این دانشگاه با سایردانشگاه های صنعتی کشور وجود دارد و براساس نیازسنجی طرح های صنعتی ارائه شده به این دانشگاه توسط معاونت پژوهشی دانشگاه، بر روی این طرح ها کار می شود.
وی همکاری با سازمان بنادر و دریانوردی با هدف حفاظت از محیط زیست را از دیگر فعالیت های دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: خوشبختانه پایش های هوایی توسط بالگرد و جمع آوری لکه های ناشی از آلودگی های نفتی به وسیله شناورهای دریایی با همکاری این دانشگاه انجام می گیرد.
امیر دریادار دوم حکیمی در ادامه خواستار همکاری همه جانبه مسوولان نهادهای ذیربط برای ساخت مرکز رشد با هدف اشتغالزایی دانش آموختگان جویای کار دراین شهرستان غرب مازندران شد.
وی تصریح کرد: درصورت همکاری مسوولان نهادهای ذیربط به ویژه فرمانداری و استانداری می توان این مرکز را در زمین تهیه شده ازسوی این دانشگاه احداث کرد.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر افزود: با ساخت این مرکز شاهد فعالیت حدود 10 شرکت دانش بنیان که متشکل از دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی است، درمنطقه خواهیم بود.
دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) ارتش در نوشهر مستقراست. 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا