فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص): برای مقابله با پهپادهای متخاصم از پهپادهای بومی استفا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: پدافند هوایی کشور برای مقابله با پهپادهای متخاصم از پهپادهای بومی استفاده می کند.

به گزارش قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» با اشاره به جایگاه و اهمیتی که پهپادها در عرصه نبردهای هوایی پیدا کرده اند، افزود: در این رابطه از دستاوردهای مطلوبی برخورداریم، ضمن اینکه بودجه و اعتبارات لازم را جهت بهینه سازی و تمرکز بر تولیدات بهتر کسب کردیم تا در شرایط مقتضی پاسخگوی نیازها باشیم.

وی ادامه داد: قرارگاه پدافند هوایی علی رغم اینکه به صورت 24 ساعته ماموریت هوایی خود را انجام می دهد، کارهای جنبی را نیز در زمینه آمادگی دفاعی صورت داده که در این رابطه در بهینه سازی سامانه موشکی برد متوسط کار بیشتری انجام شده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: برای یک دفاع منسجم در ارتفاع متوسط و مشرف به پایین و در ارتفاع بالا باید کار عملیاتی انجام گیرد، از این رو بخشی از توان خود را در این راه صرف کرده ایم و ان شاءلله در 31 شهریور ماه از موشک های دوربرد و ارتفاع متوسطی که به دست توانمند پرسنل جوان قرارگاه پدافند هوایی ساخته شده، رونمایی خواهیم کرد.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور اعم از پدافندی های ارتش، سپاه، نیروی هوایی ارتش، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاهی کشور در یک کار منسجم باعث شد که فضای امنی را شاهد باشیم. امروز همه پروازهای کشوری ما از مبدأ تا مقصد با امنیت مسیر را طی می کنند که این هماهنگی و انسجام برای ما حائز اهمیت است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه امروزه در جنگ های نوین پهپادها تعیین کننده نبرد هوایی هستند، عنوان کرد: پدافند هوایی کشور برای مقابله با پهپادهای متخاصم از پهپادهای بومی استفاده می کند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا