حوادث اخیر غزه یک نسل کشی تمام عیار است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بدون تردید حوادث اخیر غزه یک نسل کشی تمام عیار است و رژیم نا مشروع صهیونیستی با حمله به باریکه غزه نشان داد که به هیچ اصول و توافقی پایبند نیست.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آئین اختتامیه همایش علمی تبیین نقش توپخانه در دفاع مقدس که عصر دیروز در دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) برگزار شد، ضمن اشاره به تحولات جاری منطقه و برشمردن تهدیدهای پیش رو، اظهار داشت: با کمال تأسف باید بگوییم در هفته های گذشته و در ماه مبارک رمضان، رژیم جعلی صهیونیستی با زیر پا گذاشتن اصول اولیه انسانی، قوانین بین المللی و حقوق بشر در جنگی ناجوانمردانه، مردم بی گناه غزه را تحت شدیدترین و بی رحمانه ترین حملات خود قرار داد و فجایع دردناک دیگری را در کارنامه غیر انسانی خود ثبت کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که تجاوز وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی که با حمایت مستقیم غرب و آمریکا و در سکوت مرگ بار دولت های عرب زبان منطقه در جریان است، یک نسل کشی تمام عیار به حساب می آید، افزود: کشتار غیر نظامیان، تخریب مراکز دینی، مساجد، مدارس و مراکز در مانی از جمله جنایات رژیم صهیونیستی در طول 28 روز گذشته است.

حجت الاسلام آل هاشم در این باره خاطرنشان کرد: انفعال مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل موجب گستاخی رژیم صهیونیستی شده و امروز این رژیم جعلی، خطری بزرگ برای امنیت منطقه و جهان محسوب می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، توجه به وحدت و پرهیز از تفرقه را از درس های بزرگ تحولات اخیر در غزه برشمرد و تصریح کرد: بدون تردید فقط در سایه و حدت و انسجام می توان بر رژیم غاصب صهیونیستی فائق آمد و در مقابل ظلم های آشکار آن ایستاد.

وی اظهارداشت: از دیگر درس های بزرگ مقاومت این بود که هرگونه گفت و گو و تلاش برای متوقف نمودن جنایات این رژیم بی نتیجه است و فقط باعث گستاخی بیشتر آن می شود و امروز بر همه مسلمان به خصوص روشنفکران و بر دوستداران فلسطین لازم است که خطر رژیم صهیونیستی را هشدار بدهند و دولت های منفعل و وابسته را وادار به مقابله با آن کنند.

حجت السلام آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح وقایع دوران دفاع مقدس پرداخت و یادآورشد: جنگ تحمیلی گرچه صدمات فراوانی از نظر انسانی و مادی برای کشور عزیزمان داشت اما پیامد های مثبت مادی و معنوی زیادی هم به همراه داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این باره تصریح کرد: جنگ تحمیلی موجب خلق ارزش های عظیم اسلامی و انسانی شد و ملت ایران در پشت جبهه و رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه، ارزش های انسانی و اسلامی والایی را آفریدند که در تاریخ این کشور ماندگار شد. کتاب افتخار و حماسه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آنچنان قطور و زرین است که پرداختن به تمام صفحات این کتاب، زمان طولانی را می طلبد اما در این کتاب صفحات ایثار و غیور مردان توپخانه برجسته و نورانی است.

 وی در پایان با بیان این که در جنگ های گذشته توپخانه عامل و ابزار مهمی در صحنه های نبرد بوده و درجنگ های آینده نیز نقش مهمی دارد، به تشریح نقش مهم توپخانه ارتش در دوران جنگ تحمیلی پرداخت و خاطرنشان کرد: در روزهای دشوار و سرنوشت ساز دفاع مقدس، توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فعال در جبهه های نبرد و شرکت در صدها عملیات مستقیم و غیر مستقیم اوراق زرینی را در کارنامه دفاع مقدس ثبت و ضبط کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا