حافظان حدیث، نخستین روز از پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش را پشت سر گذاشتند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::نخستین روز از پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری آزمون نهایی و با حضور بیش از 140 نفر از برگزیدگان معرفی شده از سوی ادارات پنچ گانه عقیدتی سیاسی ارتش به پایان رسید.

در این آزمون شرکت کنندگان میزان آمادگی خود را در حفظ 500 حدیث از اهل بیت (ع) از کتاب میزان الحکمه به همراه ترجمه آن به رقابت گذاشتند.

در مراسم آغازین این رقابت، حجت الاسلام محمدی پیام مدیر امور قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش، گفت: حفظ حدیث مقدمه نشر و ترویج معارف اهل بیت (ع) است لذا باید هر کس انس با احادیث معصومین (ع) پیدا می کند، دیگران را نیز با زیبایی های کلام عترت آشنا سازد تا با بهره گیری از این رهنمودهای حیاتبخش و بکارگیری در زندگی فردی و اجتماعی به جامعه سالم دست یافته و در دنیا و آخرت سعادتمند باشیم.

وی در پایان با اشاره به سالروز حادثه تلخ تخریب مرقد ائمه بقیع(ع) توسط عوامل استکبار و متحجرین، گفت: اگر معارف اهل بیت (ع) به درستی و شایستگی فرصت انتشار یافته بود با توجه به آثار هدایتگرانه این معارف در جامعه اسلامی با چنین فجایعی که امروز هم توسط تکفیری ها در حال وقوع است، مواجه نبودیم.

وی در پایان گفت: گمراهی های جوامع بر اثر قطع رابطه با اهل بیت (ع) و عمل نکردن به حدیث ثقلین به وجود آمده است در حالی که هر جا به درستی به اهل بیت(ع) و خاندان عترت تمسک شود، جامعه به سمت هدایت و پیشرفت اخلاقی، اجتماعی و معنوی خواهد رفت.

شایان ذکر است مراسم اختتامیه این رقابت معنوی صبح روز چهارشنبه 15/5/1393 با معرفی افراد ممتاز و برگزیده با حضور فرماندهان و مسئولان عالی رتبه ارتش در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا