جنایات اخیر رژیم صهیونیستی یک برگ دیگر به پرونده سیاه آنها اضافه کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::جانشین فرمانده کل ارتش گفت: جنایاتی که رژیم نحس صهیونیستی با حمایت وقیحانه امریکای جنایتکار انجام می دهد. یک برگ دیگر به پرونده سیاه آنها اضافه کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی دفاع پرس، امیر سرتیپ "سید عبدالرحیم موسوی" جانشین فرمانده کل ارتش در اولین همایش علمی تبیین  نقش توپخانه با اشاره به فجایع غزه بیان داشت: این روزها فجایع دردناک و عجیبی در غزه در جریان است به نحوی که چشم همه دنیا به غزه دوخته شده است. جنایاتی که رژیم نحس صهیونیستی با حمایت وقیحانه امریکای جنایتکار انجام می دهد. یک برگ دیگر به پرونده سیاه انها و یک لکه ننک جدیدی به چهره شوم و خبیث امریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: از طرف دیگر ایستادگی عجیب و شگفت اور مدافعان غزه نیز جلوه دیگری از قدرت را به نمایش گذاشته است.

امیر  موسوی با  اشاره به اینکه این جنایت ها برای اولین بار نبوده و به احتمال زیاد برای اخرین بار هم نخواهد بود گفت: ما اعتقاد داریم که سرانجام باطل در مقابل حق زانو خواهد زد و مظلوم ظالم را منکوب خواهد کرد و حکومت زمین از ان صالحان خواهد بود و در این اعتقاد خود کوچکترین تردیدی نداریم. اما این حوادث و مشابه ان در دنیا بیش از پیش بر ما ثابت می کند که قدرت و قدرتمند بودن از لوازم اولیه حیات است.

وی با برشمردن مولفه ها و عوامل قدرت افزود: مولفه نظامی قدرت همواره از عوامل اصلی است. درست است که مولفه های گوناگون قدرت بر هم تاثیر متقابل دارند و هیچکدام از این مولفه ها نمی توانند تعیین کننده باشند ولی در بین همه این ها مولفه نظامی مهم تر از همه به چشم امده است.

جانشین فرماندهی آجا بیان داشت: اگر سایر مولفه ها نتوانند تحمیل اراده را اعمال و یا از تحمیل اراده متقابل جلوگیری کنند انگاه مولفه نظامی نقش سرنوشت ساز پیدا می کند.

امیر موسوی با بیان اینکه مولفه نظامی در جنگ و دفاع بروز و ظهور پیدا می کند اظهار داشت: دانشگاه جنگ دافوس مرجع تولید علم و عالی ترین سطح برای نظریه پردازی و تربیت و اموزش علم جنگ است . درست است برای جنگ عناصر متعددی لازم است اما علم و هنر کاربرد بهینه این عناصر و شرط لازم و کافی است که در این موضوع دانشگاه جنگ مرجع علم و هنر است.

جانشین فرماندهی آجا دفاع مقدس را مقطع بی نظیری در تاریخ کشور دانست و افزود علاوه بر همه برجستگی ها، دفاع مقدس یک دانشگاه تمام عیار از مهم ترین درس های علم و هنر جنگ است. فرماندهان بزرگ حاضر دراین جمع از استادان و نظریه پردازان این دانشگاه و عمل کنندگان این حوزه هستند که انچه سالها اموخته بودند در میدان عملی جنگ به صحنه اجرا دراوردند و در بوته تجربه بر غنای ان افزودند و ضمن اجرا در عرصه واقعی جنگ به نسل جوان نیز منتقل کردند.

وی با اشاره به نقش توپخانه بیان داشت: از حدود دو دهه پیش فکرهایی در بین آدم های  زیربط نیروهای مسلح ایجاد شد که نقش توپخانه را ضعیف تر از پیش می دانستند. افراد دیگری در مقابل این افکار ایستادند اما انها توانستند تا حدی این فکر را ریشه داده و به دیگران بباورانند.اما اتفاقاتی که این روزها در جهان و منطقه در حال وقوع است اگر به تجربیات همه جنگ موضوع توپوگرافی مرزهای کشورها را اضافی کنیم می بینیم که این فکرها درست نبودند اگرچه نیاز داریم در تجهیزات و نحوه استفاده توپخانه فکرهای بهتری داشته باشیم اما خوشبختانه در علم توپخانه دارای منابع و ریشه های خوبی از گذشته هستیم که می توان به ان تکیه کرد و توپخانه می تواند نقش تعیین کننده را داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا