پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش طی دو روز برگزار می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::مدیر امور قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش، گفت: این رقابت­ها طی روز های 14 و 15 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

وی که در آستانه برگزاری این رقابتها با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ارتش سخن می گفت، با اشاره به حضور 142 نفر از کارکنان و خانواده های آنها در مرحله نهایی مسابقات، گفت: پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران طی دو روز سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 مرداد ماه با حضور منتخبین کارکنان پایور، وظیفه، خواهران شاغل، دانشجویان دانشگاه های ارتش و خانواده کارکنان در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدی پیام در ادامه افزود: مرحله مقدماتی این جشنواره از بهمن ماه سال  1392 همزمان با ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در کلیه یکان های ارتش آغاز و منتخبین با حفظ بیش از 400 حدیث از کتاب میزان الحکمه و پس از موفقیت در مراحل منطقه ای و نهایی نیروها به مرحله پایانی جشنواره راه یافته اند.

شایان ذکر است شرکت کنندگان در جشنواره صبح روز سه شنبه 14 مرداد ماه در آزمون نهایی حضور یافته و 15 مرداد ماه با حضور فرماندهان و مسئولین عالی رتبه ارتش از منتخبین آنها تقدیر خواهد شد.    


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا