آنهایی که شعار" نه غزه، نه لبنان" سر می‌دهند به اندازه یهودیان نیویورک هم شرافت ندارند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عده‌ای در کشورمان به‌اندازه یهودیان نیویورک شرافت و انسانیت ندارند و شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دهند، زیرا یهودیان نیویورک در تظاهراتی مخالف اقدامات رژیم صهیونیستی بوده‌اند.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس، امروز نشست عالی مسئولین راهیان‌نور دانش‌آموزی به‌منظور تعامل و هماهنگی بیشتر اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی برگزار شد.

سردار نقدی در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای غزه و مقاومت مردم فلسطین در مقابل حملات وحشیانه رژیم‌صهیونیستی گفت: موضوعی که این روزها در سرزمین اشغالی مطرح است مرتبط با موضوع این جلسه می‌باشد، زیرا استکبار جهانی در تلاش است که جامعه انسانی را تربیت حیوانی کند و عزت و کرامتش را بگیرد و به انسان پستی بدهد، از همین رو آن‌ها در تلاش‌اند سلامت نفس را از انسان بگیرند و آن‌ها را غرق در فحشا و فساد کنند که این رسالت نظام لیبرال صهیونیستی حاکم بر دنیا است.  
 
وی تصریح کرد: حرکت تفکر انقلاب اسلامی مخالف حرکت جریان نظام لیبرال صهیونیستی است،  زیرا تفکر انقلابی اسلامی در عزت، بیداری و حق‌جو بودن انسان‌ها تأکید دارد که امروزه این دو جریان در مقابل هم صف‌آرایی کردند و علت این است که نظام اسلامی علاقه دارد که مردمانش حق را بشناسند و زیر بار زور و ظلم نروند.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: استکبار جهانی، قدرت و جرأت مدیریت انسان‌های شجاع و باکرامت انسانی را ندارند از همین رو می‌خواهند جامعه جهانی را حقیر و ترسو پرورش دهند به همین منظور استکبار جهانی در پی آن است که عزت‌نفس را از مردمان جهان بگیرد تا به مقاصد شوم‌شان برسند.  
 
سردار نقدی افزود: ما طی این 26 روز حمله رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی به نوار غزه که هجمه‌های وحشیانه زیادی را بر روی مردمان فلسطین وارد کرده است شاهدیم که نتوانسته‌اند حتی اندکی پیشروی داشته باشند.

وی تأکید داشت: خروجی دستگاه آموزش‌وپرورش باید جوانان شهادت‌طلب، آگاه و بافضیلت باشد.  
 
سردار نقدی اظهار داشت: الگوهای عملی برای جوانان کارسازتر از جنبه‌های نظری برای آن‌ها است، زیرا بنای تربیتی قرآن بیان الگوهاست با توجه به داستان‌های انبیاء و اولیای الهی از همین رو باید برنامه راهیان نور را در بیان الگوهای عملی و نشان دادن قله‌های انسانیت برای نوجوانان و جوانان نشان داده شود که این اثرگذارترین کار تربیتی است.  
 
وی گفت: ما اکنون با انجام این برنامه‌ها شاهد تحولی میان جوانان هستیم و باید در این امر به بهترین نحو برنامه‌ریزی کنیم، زیرا شاهد لشکرکشی غرب با جنگ نرم در پی مقابله با تفکر جمهوری اسلامی ایران هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروزه ما شاهد ترویج فساد در جهان هستیم، آن‌ها با انتشار فیلم‌های فاسد و مواد مخدر و مشروبات الکلی به دنبال رسیدن به مقاصد شوم و کثیف‌شان هستند از همین رو 162 شبکه فارسی‌زبان در طی منحرف کردن جوانان ما تأسیس کرده‌اند که به‌نوعی جبهه جنگ بزرگی را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران تشکیل داده‌اند.  
 
وی افزود: خوشا به حال مردم غزه که جوانی را درراه مبارزه از دست می‌دهند به آن افتخار می‌کنند، ولی کسانی که در تهاجم فرهنگی غرق می‌شوند و از بین می‌روند موجب سرافکندگی هستند.  
 
سردار نقدی تصریح کرد: مهم‌ترین عنصر نقش‌آفرین در ترویج روحیه و تفکر انقلاب اسلامی ایران عوامل انسانی است بعضی‌ها در سردارند که با تبلیغ و نشریه و روش‌های کلاسیک روی مخاطب تأثیر بگذارند که اثر آن کم است از همین رو امروزه عوامل انسانی مثل معلم و نیروهای بسیجی می‌توانند با اعمال خود و رفتارشان بر روی مردم تأثیر بیشتری بگذارند.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: تأکید بنده به اهتمام در انتخاب افرادی است که در این برنامه کار می‌کنند، باید با دست پُر وارد این عرصه شوند و هم آگاهانه و پاک به کار خود در این عرصه ادامه دهند.  
 
وی تأکید داشت: راهیان نور نباید در تاریخ خلاصه شود باید از جنگ تحمیلی شروع شود و به جنگ نرم امروز برسد و جنگ نرم را برای جوانان تشریح کند از همین رو باید هدف راهیان نور این باشد که یک نوجوان به آن برسد که بگوید من هم می‌خواهم از کرامات انسانی دفاع کنم که وقتی از سفر راهیان نور بازمی‌گردد وظایف خود را بداند و نوعی شهید فهمیده برای جامعه باشد.  
 
سردار نقدی بیان داشت: عده‌ای در کشورمان به‌اندازه یهودیان نیویورک شرافت و انسانیت ندارند و شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دهند، زیرا یهودیان نیویورک در تظاهراتی مخالف اقدامات رژیم صهیونیستی بوده‌اند.  
 
وی در رابطه با مسئله ایمنی راهیان نور گفت: مسئله ایمنی و امنیت مسئله مهمی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود، زیرا ما امانت‌دار مردم عزیزمان هستیم و جان مردم برای ما عزیز است و ما سالانه شاهد کشته شدن یا حوادث زیادی در راه‌های کشورمان هستیم اما در رسانه‌های جهان پوششی داده نمی‌شود اما با توجه به 400 هزار روز اتوبوس که در راهیان نور مورداستفاده قرار می‌گیرد با کوچک‌ترین مشکلی و حادثه‌ای پوشش رسانه‌ای می‌شود که از همین رو باید به مسئله ایمنی و امنیت سفرهای راهیان نور بیشتر رسیدگی شود.  
رئیس سازمان مستضعفین در پایان ضمن تشکر از مشارکت آموزش‌وپرورش و حضور 22 هزار مدیر به همراه این اردو و سردار علی فضلی خاطرنشان کرد: ما از وزارت آموزش‌وپرورش می‌خواهیم که سال تحصیلی امسال با یاد شهدای غزه شروع شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا