آمریکا باید تاوان اقداماتش علیه ایران را بپردازد
تاريخ : 26 / 4 / 1392برچسب:ارتش,ستادکل,بسیج مردمی, | 17:22 | نویسنده : بسیجیان ارتش

 

سردار جزایری:
آمریکا باید تاوان اقداماتش علیه ایران را بپردازد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اظهارات برخی مقامات آمریکایی برای برقراری رابطه با ایران گفت: آمریکا بدهی‌های زیادی به جمهوری اسلامی ایران دارد و چاره‌ای جز ادای آن ندارد.

خبرگزاری فارس: آمریکا باید تاوان اقداماتش علیه ایران را بپردازد

 پایگاه مردمی ارتش- به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی پیرامون مسائل موجود در عرصه رابطه امریکا با ایران، ضمن برشماری جنایات و خیانت‌های آمریکایی‌ها علیه ملت ایران اظهار داشت: آمریکا بدهی‌های زیادی به جمهوری اسلامی ایران دارد و چاره‌ای جز ادای آن ندارد.

وی در تشریح این مسئله افزود: جنگ تحمیلی رژیم صدام علیه ایران، محصول اندیشه و سیاست‌های دولت وقت امریکا بود، کمک‌های بی‌شمار آمریکا در طول جنگ تحمیلی به رژیم بعث عراق، حمله به سکوهای نفتی کشورمان و ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایرانی با 290 نفر سرنشین، تنها بخشی از جنایت‌های هیأت حاکمه آمریکا بحساب می‌آید که هنوز بلاتکلیف مانده است و قطعاً آمریکا باید تاوان آنرا بپردازد.

جزایری همچنین اظهار داشت: در همه سالهای انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران، شیطان بزرگ لحظه‌ای را برای ضربه زدن به کشورمان از دست نداده و مردم ما سنگ‌اندازی‌های کاخ سفید را هرگز فراموش نمی‌کنند.

وی فتنه 88 را از نمونه‌های تلاش آمریکایی‌ها برای ضربه زدن به نظام و ملت ایران دانست و تصریح کرد: اسناد فراوان موجود حاکی از حضور جدی آمریکایی‌ها در برنامه‌ریزی و مدیریت فتنه 88 است و لذا دولت آمریکا باید در مورد راه‌اندازی این کودتا به افکار عمومی پاسخ دهد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دیگر سخنانش اظهار داشت: با وجود فشارهای زیادی که به مقاومت منطقه از سوی آمریکا و همپیمانانش وارد می‌شود، مقاومت منطقه سرزنده و استوار اهداف الهی و انسانی خود را دنبال می‌کند و روند رویدادها حاکی از موفقیت‌های بیشتر مقاومت در آینده است.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در مورد سوریه نیز گفت: مقاومت دولت و مردم سوریه در برابر زیاده‌خواهی‌های بیگانگان و دشمنان سوریه، به ثمر خواهد نشست و مهاجمان چاره‌ای جز عقب‌نشینی ندارند.

جزایری افزود: صادرکنندگان تروریسم به سوریه مسئول خون‌های بر زمین ریخته شده مردم این کشور هستند و باید بدانند این خون‌های به ناحق ریخته شده دامن آنها را خواهد گرفت و مسلماً بازگشت تروریست‌ها به دامن اربابانشان موجی از تروریسم را برای آنها رقم خواهد زد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری برخی رویدادهای تاریخی خطاب به مردم آمریکا و اروپا گفت: اگر امروز مانع تجاوزگری‌های دولت‌های خود نسبت به سایر جوامع و ملل دیگر نشوید، چه بسا در آینده نتوانید از خشم دیگران در امان بمانید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا