ضرورت اهمیت شناخت رخنه و شبیخون فرهنگی دشمن/از هیاهوی دشمن هراسی نداریم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش استکبارستیزی و دشمن‌شناسی را راهکار جلوگیری از تغییر سبک زندگی دانست و گفت: شناخت رخنه و شبیخون فرهنگی دشمن بسیار مهم است.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  باشگاه خبرنگاران  ، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری شامگاه روز گذشته (یکشنبه، 5 مرداد ماه) در مراسم محفل انس با قرآن مرکز آموزش  تفنگداران دریایی منجیل با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام فرمودند اگر می‌خواهید زور نشنوید باید قوی باشید.

 
وی با بیان اینکه رهنمودهای مذکور مقام معظم رهبری برای سربازان ولایت مسئولیت سنگینی را در بر دارد، افزود: مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره لازم را می‌برند.
 
سیاری دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی، امید به آینده، توکل به خداوند، مدیریت جهادی، علم و دانش و مومن بودن را نشان‌دهنده اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: راه ما راه امام حسین (ع) است و زیر بار زور نمی‌رویم.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مرکز آموزش تخصص‌های تفنگداران دریای منجیل، تصریح کرد: رسته‌های تفنگدار و تکاور دریایی از مردان ویژه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
وی به انجام ماموریت ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد، خلیج عدن، تنگه باب‌المندب و دریای سرخ اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی افتخار آفرینی می‌کنند.
 
سیاری با تاکید بر آمادگی برای مقابله با جنگ نرم و سخت دشمنان، خاطرنشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس در مقابل جنگ سخت رژیم بعثی ایستادگی کردند و پیروز شدند.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در جنگ سخت تمام تجهیزات را برای مقابله با دشمن به‌کار می‌گیریم، یادآور شد: در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ثبت رسیده از هیاهوی دشمن هراسی نداشتیم و در مقابل هر دشمنی ایستادگی کردیم.
 
وی نبرد در جبهه سخت را نیازمند ایمان و اعتقاد قوی خواند و اظهار کرد: آمادگی و تفکر کارکنان نیروی دریایی ارتش به صورت «شب حمله‌ای» است.
 
سیاری با اشاره به اینکه آمادگی برای جنگ سخت تخصص کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: دشمن با ناامید شدن در جنگ سخت به‌دنبال تسلط بر افکار جوانان کشور است.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش تسلط بر تفکر جوانان را هدف دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و افزود: تسلط بر مغزها موجب تغییر عقاید و باورها می‌شود و دیگر قرآن، ناموس و شرف مهم نیست و پدر و مادر احترام ندارند.
 
وی با بیان اینکه تغییر رفتار پس از تغییر در تفکر پدید می‌آید، تصریح کرد: شناخت رخنه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمن حائز اهمیت است و اجازه نمی‌دهیم دشمن سبک زندگی جامعه را تغییر دهد.
 
سیاری استکبارستیزی و دشمن‌شناسی را راهکار جلوگیری از تغییر سبک زندگی دانست و گفت: شناخت رخنه و شبیخون فرهنگی دشمن بسیار مهم است.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به راهکاری‌های مقابله با جنگ نرم دشمن، خاطرنشان کرد: ولایتمداری نخستین راهکار مقابل با تهاجم فرهنگی دشمن است و آنچه مقام معظم رهبری می‌فرماید باید دنبال کنیم.
 
وی بر بهره‌گیری از آموزه‌های دینی تاکید کرد و یادآور شد: ایران اسلامی از فرهنگ بسیار غنی برخوردار است.
 
سیاری با تاکید بر داشتن بصیرت، اظهار کرد: بصیرت قطب‌نمای حرکت صحیح در اوضاع پیچیده امروز است.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش جوانان را آینده‌سازان کشور توصیف کرد و افزود: جوانان آینده نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران را رقم می‌زنند و این موضوع پیروزی ما را تقویت می‌کند.
 
وی با بیان اینکه نیروهای شهادت‌طلب می‌توانند آینده کشور را بسازند، تصریح کرد: جوانان غیور این مرزوبوم پوزه هر دشمنی را به خاک می‌مالند.
 
گفتنی است در این محفل انس مهدی عباسی قاری ممتاز کشوری و حافظ کل قرآن مجید و قاریانی از نیروی دریایی ارتش به تلاوت قرآن پرداختند.
 
دریادار سیاری همچنین بعد از این محفل از قسمت‌‌های مختلف مرکز آموزش تفنگداران منجیل بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا