نیروهای مسلح کشور هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: نیروهای مسلح کشور، تحت فرمان مقام معظم رهبری هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد.

امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به پایداری و استقامت ملت بزرگ ایران در برابر سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون اظهار داشت: ملت ایران سابقه ۳۵ سال ایستادگی را در کارنامه خود دارند و دشمنان این مرز و بوم  خوب می‌دانند که با این مردم نمی‌توانند از طریق جنگ سخت و گزینه نظامی وارد عرصه شوند، زیرا در این‌صورت ضربات جبران‌ناپذیری را دریافت خواهند کرد.

وی در این رابطه افزود: تجربیات هشت ساله دفاع مقدس و حوزه‌های دفاعی و نظامی، افق روشنی را برای ملت ایران ترسیم و از طرفی نیز در برابر دشمنان این مرز و بوم سطحی از بازدارندگی و مهار را ایجاد کرده است.

سرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه نیروهای مسلح، تحت فرمان مقام معظم رهبری هر نوع تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد، تصریح کرد: البته جنس تهدیداتی که از ناحیه استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب نسبت به ایران اسلامی صورت می‌گیرد بیشتر از نوع جنگ روانی و موج تبلیغاتی است و به لحاظ ذاتی عینیت ندارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در پایان با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ سال است که گزینه ما در برابر تهدیدات دشمنان، گزینه‌های جهاد و شهادت است، افزود: ملتی که با آیه‌های جهاد و شهادت عجین شده‌اند از هیچ گزینه‌ای نمی‌هراسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا