همايش خانواده هاي موفق آجا به دنبال شناسايي و جذب نخبگان خانواده بزرگ ارتش است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

همايش خانواده هاي موفق آجا به دنبال شناسايي و جذب نخبگان خانواده بزرگ ارتش است

پایگاه مردمی ارتش-معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: هدف از همايش همسران و فرزندان شايسته و برتر آجا، شناسايي، ساماندهي و جذب همسران و فرزندان نخبه كاركنان ارتش و برترين‌هاي آنها در حوزه هاي گوناگون علمي، پژوهشي، هنري، ديني و ... است.

حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدرضا واحدي، معاون فرهنگي و روابط عمومي ارتش از حمايت ويژه و سازماندهي شده از برترين هاي همسران و فرزندان كاركنان ارتش در حوزه هاي مختلف خبر داد و گفت: بر مبناي اين فراخوان به خانواده‌هاي برتر مي‌پردازيم و اين همايش فرصتي براي تبادل نظر ميان خانواده‌هاي ارتشي برتر با هم و از سوي ديگر تعامل بهتر آنان با مسوولان خواهد بود تا زمينه هاي حمايت سازمان از آنان و شرايط نخبه پروري تبيين و تعريف و سپس اجرايي شود.

وي افزود: به عنوان مثال يكي از راه هاي حمايت از نخبگان، تلاش براي جذب در ارتش جمهوري اسلامي ايران و معرفي آنان به نهاد‌هاي ديگر به منظور جذب نيرو‌هاي مستعد مي باشد.

واحدي در ادامه گفت: فراخوان نخستين همايش همسران و فرزندان شايسته و برتر آجا از سوي سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران منتشر شده است و بر اساس آن، خانواده كاركنان ارتش جمهوري اسلامي ايران كه رتبه برتر را در زمينه‌هاي دوازده‌گانه مطرح شده در فراخوان دريافت كرده‌اند، به وبگاه www.aja.ir مراجعه نموده و از لينك امور فرهنگي خانواده‌هاي آجا، صفحه ثبت‌نام نخبگان را دانلود و پس از تهيه رونوشت از سوابق خود، اين مدارك را به نشاني تهران، ميدان سبلان، ابتداي خيابان شهيد قدوسي، سازمان عقيدتي سياسي آجا، معاونت فرهنگي و روابط عمومي، مديريت امور فرهنگي آجا ارسال كنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا