حجت‌الاسلام آل هاشم: موضوع فلسطین نمادی از درگیری جبهه کفر و استکبار با اسلام است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به اینکه مسئله فلسطین منحصر به بحث اشغال بخشی از یک سرزمین نیست افزود: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه اهداف خاصی را دنبال می کند که عبارتند از نابودی زیر ساخت های مقاومت، تقویت گروه های تروریستی تکفیری و ایجاد اختلاف بین گروه های فلسطینی است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس روز قدس را از یادگارهای با ارزش حضرت امام خمینی (ره) دانست و افزود: ایشان با دور اندیشی و نگرش راهبردی که داشتند در 16 مرداد ماه سال 58 که مصادف بود با سیزدهم ماه مبارک رمضان، همزمان با شروع دور تازه ای از جنایات بی رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در لبنان طی پیامی روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند و عموم مسلمانان جهان به همبستگی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این روز فراخواندند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به گوشزد نمودن خطر اسرائیل به مسلمین جهان توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام (ره) فرمودند من از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: همانطور که مستحضرید امام فرمودند که روز قدس یک روز جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به مسئله قدس داشته باشد، این روز، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است و روزی است که باید مستضعفین در مقابل مستکبرین مجهز شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مسئله فلسطین را منحصر به بحث اشغال بخشی از یک سرزمین ندانست و اذعان داشت: قضیه فلسطین نمادی از درگیری جبهه کفر و استکبار با اسلام است. آمریکا سالانه میلیاردها دلار کمک بلا عوض و تسلیحات و تجهیزات کشتار فلسطینیان را به طور مستمر در اختیار این رژیم قرار می دهد تا بتواند به جنایات خویش ادامه دهد.

وی افزود: امسال مراسم جهانی روز قدس از جهتی دیگر هم حائز اهمیت است و آن اینکه در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی بار دیگر جنگ جدیدی را علیه مردم مظلوم غزه به راه انداخته و رمضان خونینی را برای فلسطینیان رقم زده است که در جریان این حملات هزار نفر از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیدند و چهار هزار نفر از مردم زخمی شده اند که اکثریت آن ها غیر نظامی اند. حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی هر چند با محکومیت جهانی مواجه شده اما رژیم اشغالگر قدس به حملات خودش ادامه داده و هیچ توجهی به اعتراضات و مخالفت های بین المللی نمی کند.

حجت الاسلام آل هاشم اذعان داشت: با توجه به شرایط خاص منطقه به نظر می رسد رژیم صهیونیستی در حمله به غزه در مقطع کنونی اهداف خاصی را دنبال می کند که عبارتند از نابودی زیر ساخت های مقاومت، تقویت گروه های تروریستی تکفیری و ایجاد اختلاف بین گروه های فلسطینی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند نابودی رژِیم صهیونیستی به معنای قتل عام مردم یهودی و منطقه نیست، افزود: منطق امام راحل نیز در خصوص نابودی اسرائیل یک منطق انسانی است که باید با برگزاری همه پرسی از مردم منطقه نظر خواهی شود و رژیم حاکم را تعیین شود.

وی همچنین  افزود: همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند، تا وقتی هم رژیم صهیونیستی نابود نشده تنها علاج مقاومت قاطع و مسلحانه در مقابل آن هاست، لذا در این صورت است که احتمال کوتاه آمدن رژیم گرگ صفت خشن وجود دارد و می بینیم که امروز بعد از 18 روز جنایت رژیم صهیونیستی دنبال آتش بس است.

حجت السلام آل هاشم ابراز امیدواری کرد  که مردم عزیز در این روز به وظیفه خودشان عمل کنند و با حرکت خودشان یک بار دیگر این صهیونیست ها را محکوم کنند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا