امیر اسماعیلی: داعش و اسرائیل با همراهی هم روی شیطان را سفید کرده‌اند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه داعش و اسرائیل با هم همکاری می‌کنند، گفت: هر دوی اینها بویی از انسانیت و مظلومیت نبرده‌اند و روی شیطان را سفید کرده‌اند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاع  پرس مستقر در مسیر راهپیمایی روز قدس، امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور امروز مردم، حضوری پر شور است که نشان می‌دهد حرف و نیت ما همانی است که حضرت امام خمینی فرمودند؛ یعنی روز قدس، روز اسلام است.

وی ادامه داد: حضور ما صرفا به دلیل نشان دادن این حضور به اسرائیل نیست که یک جامعه جعلی است، بلکه ما می‌خواهیم به دنیا ثابت کنیم به گفته مقام معظم رهبری، "اسرائیل" این سگ دست‌نشانده آمریکا وقتی چنین جنایاتی را مرتکب می‌شود به‌زودی نتیجه خوی درندگی خودش را خواهد دید.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش اذعان کرد: داعش و اسرائیل در یک سو و با یک هدف با هم همکاری می‌کنند. داعش تکفیری است و هر دوی اینها بویی از انسانیت و مظلومیت نبرده‌اند و روی شیطان را سفید کرده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا