پیشکسوتان دفاع مقدس اسناد زنده ایام پر افتخار دفاع هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::حجت الاسلام واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، پیشکسوتان دفاع مقدس را اسناد زنده ایام پر افتخار دفاع دانست .

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش طی سخنانی در شانزدهمین همایش پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی  ارتش و جمعی از مسئولان و فرماندهان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به پیشکسوتان دفاع مقدس، آنها را اسناد زنده ایام پر افتخار دفاع دانست و ضمن اشاره به کارنامه درخشان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، از اصحاب رسانه خواست به تهیه آثار فاخر اعم از فیلم، سریال، مقاله، گزارش و .... از تجارب، خاطره ها و بیانات پیشکسوتان ارتش در دفاع مقدس پرداخته و اهتمام بیشتری به این امر داشته باشند.

وی در ادامه به موضوع جلسه که "درسها و عبرت های دفاع مقدس" بود اشاره کرد و گفت: این موضوع قابلیت های زیادی به جهت طرح در جلسات مختلف دارد و لازم است به عنوان یک کار اساسی به آن نگاه شده و مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

حجت الاسلام واحدی ضمن بیان این فرمایش امام علی (ع) خطاب به فرزند بزرگوارشان امام حسن(ع) که از حوادث گذشته برای پیش بینی آینده استفاده کن؛ فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب درباره نقش پذیری جوانان از دفاع مقدس را بیان کرد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش همچنین به حوادث غمبار غزه و ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی در چند روز گذشته اشاره کرد و پیروزی سریع امت اسلامی و ذلت رژیم صهیونیستی را از خداوند متعال خواستار شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا