نیروی دریایی ارتش با تغییر ماموریت به نیروی راهبردی تبدیل شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی با تغییر ماموریت از آب‌های کم عمق و ساحلی تبدیل به نیروی دریایی راهبردی شده است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس  ، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در مراسم محفل انس با قرآن کریم که در مسجد ولی عصر(عج) فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی رشت برگزار شد، اظهار داشت: امسال محفل‌های انس با قرآن به صورت خودجوش در تمام یگان‌های نیروی دریایی ارتش برگزار شده است.

وی به تقابل دشمن با انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم و سخت اشاره کرد و افزود: آمادگی دفاعی کارکنان نیروی دریایی ارتش در تمام عرصه‌های جنگ سخت حائز اهمیت است.

سیاری با بیان اینکه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران جنگ نرم را آغاز کرده است، تصریح کرد: سربازان ولایت وظیفه سنگینی در تهاجم فرهنگی برعهده دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تغییر رویکرد در سبک زندگی را از اهداف دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و گفت: سبک زندگی جامعه ایرانی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی است.

وی با تاکید بر حاکم شدن فضای معنوی در یگان‌های نیروی دریایی ارتش به ویژه‌ مراکز آموزشی، خاطرنشان کرد: توجه به معنویت سبب ارتقای توان کارکنان در انجام ماموریت‌ها می‌شود.

سیاری به وجود کارکنان مومن در نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و یادآور شد: یگانهای شناور نیروی دریایی ارتش توسط کارکنان متعهد و ولایتمدار راهبری می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش مسیر کارکنان نیروی دریایی ارتش را ولایت خواند و اظهار کرد: روحیه شهادت‌طلبی نیازمند آگاهی از آموزه‌های اسلامی است.

وی نیروی دریایی ارتش را مظهر اقتدار ملت دانست و بیان کرد: نیروی دریایی با تغییر ماموریت از آب‌های کم عمق و ساحلی تبدیل به نیروی دریایی راهبردی شده است.

سیاری منطقه ماموریت نیروی دریایی ارتش را در محدوده آب‌های آزاد دنیا عنوان کرد و افزود: وجود نیروی انسانی متخصص و کارآمد مهم‌ترین ابزار مورد نیاز برای حضور در دریاهای آزاد است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا